mera vårkläder

Jag kikade in påEllos för att se om de fått in några vårkläder och jag hittade en hel del faktiskt. Förra sommaren letade jag som tusan efter långklänningar men hittade ingen jag gillade. Men nu minsann finns de överallt. Jag beställde en naturfärgad och en brun klänning med volanger, reglerbara axelband, rynk under bysten och smock baktill. Superssnyggt med ett par gladiatorsandaler till det.

Kjolen är snygg på bilden med hög midja. Volang upptill och dekorativ stum smock i midjan. Men är tveksam om den är lika fin på riktigt? Vi får se. Jag tycker kappan är feminin med en rolig design, gillar vidden nertill. Hoppas den är lika fin på riktigt så jag får behålla den. 



image1780

Kommentarer
Postat av: Malin S

Jag har också bloggat om några Ellosnyheter. Så skoj med vårnytt äntligen. Jag är frestad att beställa kjolen. Vill gärna veta vad du tycker om den när du får prova den IRL !

2007-12-27 @ 23:08:58
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se
Postat av: Camilla

Jag kollade H&M's sida igår, det finns en del fint men mycket där tycker jag påminner om förra årets kläder

2007-12-28 @ 07:59:06
URL: http://shopalot.blogg.se
Postat av: Sara

Jag känner Nina som har designat kappan och kjolen! Vi har varit vänner sedan 1983! Kul att se hennes kläder dyka upp i bloggar. Jag är själv sugen på kappan...

2007-12-30 @ 12:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0