underhållande läsning

Mina kära bloggläsare. Jag fick nyss en underhållande kommentar. Vad jag tycker kan ni läsa under kommentarer  här. Vilken tur att vi lever i en fri värld där alla kan uttrycka sina känslor. Eller hur?

Från: bloggupproret [email protected]

Hej!

Jag vill inleda med att säga att detta snart kommande påhopp ej har något med dej som person att göra. Du råkade faktiskt bara komma upp med din ensamma blogg vi en googlesökning efter något helt annat. Men nu kan jag ej hålla inne mitt hat mot bloggar längre. Alltså helt seriöst, vad fan håller du på med? Det finns ju inte en vettig själ som bryr sig om vad fan du hade för dig förra tordagen, förurtom dina trötta vänner som du förmodligen tvingar läsa denna blogg. Vore det inte enklare att bara skicka ett mejl till dem en gång i veckan där du förklarar vad du gjort den gångna tiden så att alla kan få sitt behov av "ditt liv" tillfredsställt. För du tror väl inte på fullaste allvar att någon läser detta. Varken denna kommentar, eller din blogg. Så vad har vi uppnått med detta? Absolut ingenting. Följaktligen anser jag att både du och jag skall sluta upp med dumheterna och hänge oss åt något med lite relevans och allmännytta istället. Eller vafan, skaffa en dagbok om du vill ha nån stans att vädra åsikter. Jag ville nämligen hitta en söt tjej som jag såg på tunnelbanan häromdagen och gjorde därför en sökning efter henne på google. Och vad får jag upp, jo, 1276230 dumma jävla bloggar, och inget om henne. Så hur vore det om vi rensade internet från dessa stolletyg och levle lite på riktigt i stället? Vad säger du? Jag är öppen för debatt om du känner att detta är något du stör dig på. Vänligen skicka ett mejl ([email protected]) där du med några rader kan motivera varför du tyckte att jag skulle behöva läsa denna sörja. Och återigen, kom ihåg att detta vansinnesdåd á la Michael Douglas i "Falling down" ej är personligt riktat mot din blogg. Jag skulle dock bara verkligen vilja veta varför denna cancersvulst ej vill dö, och varför du tycker att jag ska drabbas?

Hoppas att du ej tar illa upp!

Hälsningar/

Bloggupproret 2007!!! Nu räcker det.

(jag har ju nu även kommit på att vi förmodligen är ganska många som känner så här, så jag ska vara snäll. kopiera därför detta inlägg och posta på varenda fucking jävla blogg du stöter på tills dess att vi klubbat ihjäl fenomenet likt en sjuk gråsäl)

2007-dec-01

Kommentarer
Postat av: Emilie

Alltså jag har sett den där kommentaren överallt!
Sjukt störande. Skit i att läsa bloggarna då bara liksom? Låt oss andra ha kvar våran hobby.

2007-12-01 @ 23:11:53
URL: http://zatina.blogg.se
Postat av: yenny

Fick också den där.. Delete direkt.. pling pling..

2007-12-01 @ 23:43:07
URL: http://sweetholycrap.blogg.se
Postat av: Felicia

Men gud vilken tragisk människa.
Hur kan man bli så arg på ngt man inte kan påverka???

2007-12-02 @ 08:52:21
Postat av: Maggan

Avundsjuka kallas det :D

2007-12-02 @ 09:15:03
URL: http://madlajn.blogg.se
Postat av: Fröken SötSur

Ha ha ha...komiskt inlägg! Faktiskt riktigt roande:))

2007-12-02 @ 10:00:12
URL: http://suratanten.blogs.se
Postat av: Miranda O.

det är säkert något reklamjippo eller någon som ska skriva en bok av alla svar den får likt "erik eriksson" om du vet "vem" det är.

god första advent!

2007-12-02 @ 10:31:31
URL: http://mirandao.blogg.se
Postat av: katri

Sett andra som fått det, jag hoppas att ingen kommer skrivia något svar till enne/honom, det är vad de är ute efter verkar det som. varför vill dom att man ska skriva o berätta varför man ska läsa bloggen, dom hatar ju bloggar. så skit i att läsa dom =) förstår inte varför det är så mycket hat överallt...

2007-12-02 @ 12:43:22
URL: http://minkei.se
Postat av: Fiddi

vad e de for manniska som vill googla fram en tjej som han har sett pa tunnelbannan .. Mizrable ..

2007-12-02 @ 13:00:43
Postat av: Miranda O.

Tack för svaret! Jag får väl ge upp min skräck för löpbandet. Tror jämt att jag ska falla av, därav vågar jag inte maxa farten :S haha sån tönt e jag va! Sen så får jag ta tag i min andra demon; att springa överhuvudtaget! haha fast det går bättre och bättre med det, babysteps =) Jo jag lägger också på mig på rumpa och lår. Fast nästan hellre det än magen. Drömmen hade ju varit att lägga på sig på brösten haha! på tal om bröst, har du skrivit något inlägg ang dina sillisar? Länka gärna isf =) Annars får du gärna göra det om du vill dela med dig!

2007-12-02 @ 13:11:25
URL: http://mirandao.blogg.se
Postat av: Elin Kero

haha.. läste den hos Izza. Jösses, vad tror de? Det är inte vi som bloggar som är intresserade av bloggupproret - snacka om att vända sig lite fel ;)

2007-12-02 @ 13:26:20
URL: http://nevnarien.blogg.se/
Postat av: Lill

svarar på din kommentar som jag fick. Det är bra för dig hur du ska göra. Men jag vet mkt väl själv hur man tränar och så vidare.

2007-12-02 @ 15:18:43
URL: http://fashiontrashion.blogg.se
Postat av: glitzy

lill: men jag förstår inte din kommentar från första början, vad ville du ha sagt?

2007-12-02 @ 15:26:28
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: Maria

Jag har ännu inte fått den kommentaren, men när och om jag får den så försvinner den med ett litet klick bara ;)

2007-12-02 @ 17:57:49
URL: http://www.shoppoholic.blogg.se
Postat av: glitzy

miranda o: jag har väl skrivit lite om dom, men inte själva operationen i sig. men om du undrar något svarar jag gärna här?

2007-12-03 @ 10:30:16
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: Kelly

haha...fick oxå den! :-)

2007-12-03 @ 12:38:04
Postat av: Anonym

jag kan bara säga att jag älskar din blogg.. jag läser den i princip varje dag! jag lär mig nästan alltid något nytt! SÅ fortsätt blogga. you rock guuuurliie!

2007-12-03 @ 16:38:14
Postat av: dessi

Från: dessi
Men jisses!!! Vad är det som händer med människor!?
Du (från bloggupproret) måste ha väldigt mkt fritid till ditt förfogande, då du har tid/ork att vara arg och bitter på folk som bloggar?

Ha,ha ,det är ju nästan lite skrattretande att du tror att ditt inlägg på något sätt ska vara ett steg mot att "bojkotta" alla bloggar.

Jag har sedan i höstas börja läsa boggar, bla denna blogg. Jag finner det intressant och väldigt kul att få tips och ideér från dessa bloggare. Jag blir inspirerad till att SJÄLV BLI BLOGGARE!!

Ha de gött och snälla,snälla! Sluta bry dig så fruktansvärt mycket om sådant som faktiskt är ganska ointressant.

MVH

2007-12-04 @ 11:03:08
Postat av: cissi

Haha, WHAT?! Vilken idiot, att folk orkar bry sig...

2007-12-07 @ 20:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0