Vad är det i paketen?

image1763
Vi skulle inte köpa julklappar till varandra i år. Istället åkte vi till hasseludden. Vi resonerade så att det är roligare att uppleva saker än att köpa saker till varandra som man lika gärna kan köpa själv.  Men när julen närmade sig kunde jag inte låta bli. Det är så kul att handla julklappar. Men det blev bara en klapp eftersom vi inte skulle köpa.

Igår kväll på msn kom det en bild från Jocke, två fina paket som han själv har slagit in. Köpt snyggt papper och fixat och donat. Men jag har ingen aning om vad det är i. Normalt sett så brukar jag dra med honom på stan och visa och peka eller i alla fall berätta vad jag önskar mig. Sen är det inte säkert jag får det jag önskar mig utan något ännu bättre. Men i år har jag verkligen ingen aning. Spännande. Tyvärr tror jag han har listat ut vad han har i sitt paket. Right baby?

Kommentarer
Postat av: KimJ

Spännande :D

2007-12-23 @ 15:34:37
URL: http://Kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0