Skitful hatthylla

133655-514Nu är mitt tålamod slut. Jag är så arg så jag kokar. Mycket har varit halvbra i lägenheten sen vi flyttade in & de har fått åtgärda allt, de visste inte vilken bitch jag kan vara. Det som har gjort mig så arg nu är den skitfula hatthyllan.

De satt upp den fast de inte skulle göra det från början. Så jag bad dom att ta ned den & tapetsera om vilket de gick med på, de hade inget val. Så efter 23 dagar kommer de äntligen & ska göra om det. Jag pratar personligen med målaren för att försäkra mig om att de inte sätter upp hatthyllan efter att de har tapetserat om.

Vad f** är det som sitter på väggen när jag kommer hem idag? Jo den där f**king fula jä*** hatthyllan. Åhhhhhhhhhh! Tror ni att de fick ett glatt mail från mig precis? NEJ!!! Synd att jag inte har numret till den där inkompetenta målaren...Bra start på helgen....

Kommentarer
Postat av: Helena

Ååh, vad irriterande! Hade blivit flytokig jag med, du ska ju självklart få det fixat igen! Hoppas du får e bra fredag i alla fall bortsett från det där =)

2007-02-23 @ 17:28:07
URL: http://misshoneypie.blogg.se
Postat av: Lovisa

Nä är det sant??? *suck* Helt otroligt! *himlar* Alltså du skulle kunna skriva en hel bok om problemen i er lägenhet....

Jag är nu mörk igen i håret, denna gång blev det riktigt bra, jag är helnöjd. Så nöjd att jag drog till Sisters och shoppade...Kung för en dag =)

Köpte en skitsnygg grå kofta, ja du får se den på måndag.

Ha en mysig helg nu! Kram

2007-02-23 @ 17:38:28
Postat av: S

Jag förstår din ilska men hur svårt kan det vara att själv ta ner hatthyllan?

2007-02-23 @ 19:24:42
Postat av: Camilla

Uch! Den var riktigt ful, det där måste de ju fixa. Typiskt när man har bestämt något...

2007-02-23 @ 21:30:12
Postat av: glitzy/charlotte

S: inte svårt men de taptserade om för att det blir hål när man tar ned den..eftersom de inte skulle ha satt upp den från början..thats why

camilla: ja de ska de få göra om:) igen

2007-02-23 @ 21:50:07
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: Sarah

Förstår dig fullständigt! *gaaah* Skulle växa fram en rejäl bitch i mig med efter en sådan händelse. Trevlig helg, charlotte! :)

2007-02-23 @ 23:43:11
URL: http://www.foxylady.webblogg.se
Postat av: Irene

Alla hatthyllor är verligen fula, bara att ta ner själv!

2007-02-27 @ 01:18:00
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: charlotte/glitzy

irene: klart jag kan ta ned den själv men det bklir fula hål, därför de tapetserade om och det är därför de ska göra det igen så det är ingen idé att ta ned den innan det är färdigt då jag kan sätta upp en ny fin

2007-02-27 @ 07:08:04
URL: http://glitzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0