Söndag nr 2


133655-542












Jag känner mig så slö. Inte tränat mer än 3 ggr den här veckan. Jag har inte orkat, sova i soffan har varit så skönt på något sätt. Men idag pallrade jag mig äntligen iväg & det blev ett tungt benpass. Kunde knappt ta mig upp för trappen. Hua, men förhoppningsvis får jag en skitsnygg stjärt till beach 2007 haha.

Pure lime kommer byxorna ifrån & linnet från casall.

I dag gjorde jag en egen mcflurry. Det är ju sjukt gott, i alla fall den på mcdonalds. Den från McCharlotte har jag inte testat än. Ner med glassen & daim i mixern & sen in i frysen. Snart ska den tas fram & toppas med massa kolasås..Mmmmmm

Kommentarer
Postat av: Sofia

"Bara" 3 gånger?
Det är ju jätte bra! :)
För min del blev det faktiskt 4 pass den här veckan.

2007-02-26 @ 11:09:10
URL: http://tusse.blogg.se
Postat av: charlotte/glitzy

sofia: ja bara tre ggr, alldeles för dåligt. men det är efter mina mål & strävan med träningen. för andra är 3 ggr alldeles lagom.
4 pass, bra jobbat:)

2007-02-26 @ 12:00:31
URL: http://glitzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0