Booooring

133655-402Måste beklaga mig igen! Ush för att flyttstäda. I dag har vi grovstädat det värsta så det bara är att ta golven när det bär i väg på torsdag.

Händerna är supertorra, kläderna är skitiga av all smuts som man inte visste fanns & jag är helt slut & orkar knappt duscha men jag måste. Och det värsta av allt är att jag inte surfat något idag. Jag tror eller vet att jag är internet & bloggberoende. Men det är väl ett icke skadligt beroende?

Ha en skön söndagkväll så ska jag ta & piffa till mig lite nu:)

Kommentarer
Postat av: Kenza

usch, längtar INTE till min flytt!

2007-01-28 @ 20:00:30
URL: http://KENZAAS.blogg.se
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Huu jag minns med förskräckelse då jag vräktes från mitt andrahandsboende & skulle städa & packa allt på några dagar.. INTE en skön grej. Först & främst är jag en jävla lortmaja & så upptäckte jag att min katt bajsat i en garderob & bajset hade fastnat & doften skulle bort. Så jag & min kombo slängde ner alla saker i kartonger, satte ammoniak lite varstans för att få fräschare doft, jag nötte bort garderobsgolvet.. Huu jaja, det var jobbigt.. :|

2007-01-29 @ 09:24:52
URL: http://skinheadxbarbiedoll.blogg.se
Postat av: Jamie

Hej!
jag har precis också flyttat (håller fortfarande på att pcka upp) och tänkte bara ge dig ett par tips för dina händer det låter precis som mina händer var efter städningen. jag tog min kanon-braiga fotkräm som heter Fotvårdssalva från CCS som en kur på natten 2-3 nätter i rad. Den är verkligen inte kladdig och doftar lite eucalyptus, men läker sprickor förhårdnader och narighet bättre än något annat jag provat, och jag provade i desperation en hel del tills jag fick min fotcreme idé. Salvan kostar bara 26 kronor för en liten tub på 60ml och ca:56 för en stor på 150ml och finns på apoteket. Om du har sår på händerna efter din städning kan jag också rekomendera Hydrozonsalva på såren eller sprickorna och vips så är dom läkta på en dag, finns på vissa Ica och konsum butiker och kostar ca:25kr för en tub som räcker ett helt liv (den kan man också ha på läpparna om dom är extremt nariga). Lycka till med flytten och Tack för en super-bra blogg jag kollar in den verje dag och gillar den mycket, du ger mig en massa inspitation. jag måste bara ge ett tips till gör inte som jag och lyft och vrid för mycket, jag lyckades förstöra ryggen och fick ta sjukhus-paus i några dagar tack vare för mycket slit för ryggen, så ta det försiktigt och ha det så bra..Varma hälsningar Jamie..

2007-01-29 @ 14:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0