Elle-galan

Inte bara jag som ser på ELLE-galan va? Vad tycker vi om modet som de presenterade ikväll?
Rosa med rött, kortkorta a-linjeformade klänningar, platåskor, blanka material, metallic, blom- & 60-talsmönster, korta kavajer/jackor, stora plastbågar, robotmode, neonfärger mm.

Jag kommer nog använda mig mest av ballerinas med vristrem, alinjeformade klänningar, mettaliska färger, framförallt silver. Hängselshortsen gillar jag. Det som är bekvämt gillar jag. Platåskor till fest, javisst men inte till vardags.

Kul att MInimarket fick H&M-stipendiat, nu är jag en stolt ägare av min Minimarketkofta:) Att Whyred blev årets designer gilar jag också då jag gillar en hel del av hans kläder:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0