Golden Globes

Golden globes ägde rum för ett par dagar sen och jag har valt ut några favoriter av alla fina underbara klänningar. Jag skulle vilja vara kändis för en dag & sätta på mig en svindyr klänning & juveler för snuskigt mycket pengar. Ja ja, drömma går ju :)

 I morgon tänkte jag publicera de som var mindre bra klädda. Kan vara kul att få vara lite skadeglad:)

133655-351Jessica Biel
Klänningen sitter som den ska på Justin Timberlakes nya flickvän, eller vad det nu är.
Jessica strålar lika mycket som klänningen, metallic silver klär henne verkligen.

Enkel modell med rena linjer fast ändå detaljer som gör det där lilla extra. Bak på kjollängden är fantasisk.



















133655-352Eva Longoria
Denna stjärna klär då i allt. Färgen spelar ingen roll. Här ser vi henne i en lilablå kreation. Jag gillar att tyget längst ned är genomskinligt.






















133655-353Kate Winslet
Hon var nominerad till bästa skådespelerska insvept i en draperad Azzarro column klänning. Snyggt & trendigt med axelbandslöst.



















Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

Jag gillar Jessica Biels rumpa..åh så rund...nice nice.

vilken bil det blir för mig...? jag älskade min lilla sportbil men jag kunde alltid bara ha med en vän och jag vill ha plats till många +att jag numera inte bor i stan utan på landet och min bil var verkligen en stads-bil och skulle ha blivit förstörd hur snabbt som helst av grusvägarna på ibiza, nu blir det antagligen en porsche cayenne turbo men jag är inte säker, kanske en HUMMER????!
X

2007-01-17 @ 20:17:34
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: Modebladet

Vilken söt klocka du har på din blogg! =)

2007-01-17 @ 20:41:30
URL: http://modebladet.blogg.se
Postat av: mandi

Eva är alltid så snygg och Kate ser ut som en gammal vacker hollywoodstjärna. Jessicas klänning däremot...njäääeee. Den urringningen går bort för min del. Men det stämmer att hon har utstrålning!

2007-01-17 @ 23:45:47
URL: http://mandimoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0