Pssst....

...Många vill gärna ha Belted Cardigan från www.glitzy.se men den sålde slut på en gång och den är slut hos leverantör. Men jag har fått en i retur så den ligger i shoppen och väntar på att någon ska ta den. Här är en bild på Amanda när hon bär den och här ser ni Kelly i den.

Den svarta långa supersköna hoodien med utanpåliggande fickor kom nyss in i svart igen men igår kom även en hem i mocha och den har jag valt att inte lägga ut. Mina läsare får förtur på den. Jag vet att många ville ha den men hann inte innan den tog slut. Maila mig på [email protected] om du vill köpa den så fixar vi det.

Ha en skön dag i regnet :(

Kommentarer
Postat av: elsa

Belted cardiganen är jättefin! Om den finns kvar i slutet på den här månaden kanske jag beställer den :)

2007-07-05 @ 10:07:45
URL: http://elsasmode.webblogg.se
Postat av: tezz

Snacka om många avundsjuka tjejor här på jobbet när jag hade min cardigan.. Hoppas den kommer igen i en höstigare variant/färg. Du får hälsa leverantören de..
Hehe.. nu såg jag en bild här.. den passar ju till vita jeans! hade jag inte en tanke på =))

2007-07-05 @ 11:38:22
Postat av: glitzy/charlotte

tezz: aå bra att du fick lite mer tips :) jag ska försöka få hem något lliknande till hösten;)

2007-07-05 @ 11:39:57
URL: http://glitzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0