Som ett brev på posten...

...kom förkylningen. Många på jobbet har varit sjuka i omgångar men jag har varit frisk. I helgen blev Jocke sjuk och nu min tur. Men den har inte brytit ut helt, bara känner mig helt orkeslös och lite nysig. Så inget gym idag, har bara tränat måndag, hoppade över söndagens träning för att jag inte orkade. Tänkte ta igen det nu i veckan, men det verkar bli svårt då redan tisdagen är överhoppas också...Fasen också, vill träna, får se hur jag känner mig ikväll. Om jag tränar kanske det i alla fall bryter ut så jan kan bli av med skiten sen

Det värsta är att jag äter så mycket när jag inte mår bra, som en tröst antar jag. Jag vill inte förstör det jag uppnått med träningen nu. Vill i alla fall hålla mig i den form jag är. SKa försöka jaga tag i Hanna så hon kan göra den där mätningen någon gång....Fortsättning följer....


Kommentarer
Postat av: Frida

Var försiktig bara, du vill ju inte paja kroppen ännu mer genom att träna sjuk! Krya på dig!
Kram

2007-07-04 @ 10:53:51
Postat av: glitzy

frida: nejdå...så länge jag inte har feber och ont i halsen så kör jag inte, men det skulle vara skönt att köra ett pass ikväll innan skiten bryter ut :)
kram

2007-07-04 @ 11:58:06
URL: http://glitzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0