Träning idag

Ingen outfitbild från träningen idag, var genomblöt när jag kom hem eftersom det regnade så mycket så kläderna åkte av fort.

Jag joggade intervaller i 5 km och efter det åkte jag till McDonalds och köpte muffins och mcflurry. Det var den joggingturen hihi.

Men jag har varit superduktig med maten för övrigt idag och igår.
Dags för matdagboken för er som är intresserade.
Igår:
Gröt
Frukt
Keso & rostbiff

proteindrink och frukt

kalkonburgare fast med kyckling
en low fat muffin på mcdonalds ;)

Idag:
Gröt
keso & rostbiff
proteindrink
2 gröna slaktarns wienerkorv (3 % fett)
efter jogginturen vet ni ju redan


Kommentarer
Postat av: Karin

lät fint det där!

2007-06-27 @ 08:29:42
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Malin

Vad hände med klänningarna vi fick rösta om? Har dom kommit in än?

2007-06-27 @ 11:14:48
Postat av: glitzy/charlotte

malin: den borde komma i veckan och jag tog in en svart och vit :)

2007-06-27 @ 11:44:26
URL: http://glitzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0