Äntligen helg

Precis färdig för att gå ner till stan för att träffa en kompis & dricka ett par glas vin. Så man blir sådär lagom mysig. Min outfit får ni se när jag kommer hem. Hoppas det inte blir allt för sent. Jag är som vanligt helt slut efter en veckas jobb och träning. Och det här med webshopen tar mer tid än vad jag trodde. Och så hittar jag inte min phopshop skiva så jag kan inte fixa några bra bilder heller. Tur att nätet finns så man lätt & smidigt kan få hem det;)

Ha en underbar fredag kväll.

Vad ska Du göra ikväll?
♥ 


Kommentarer
Postat av: cizzi

hoppas att du får en trevlig helg. Jag ska ta det lugnt imorgon och vila kroppen. på söndag blir det möte och sen ska jag testa afro dance =)

2007-03-09 @ 21:09:59
URL: http://fitnessbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0