Träningsdagbok

En del vill veta hur jag lägger upp min träning så jag kommer att börja med att föra träningsdagbok ihop med träningsoutfiten. Jag vet att många inte bryr sig & struntar i vad jag tränar på gymet. Men då får ni blunda & läsa det som tilltalar er =0)

I dag känner jag mig inte 100 så jag tog en vilodag. Men i morgon hoppas jag vara tillbaka på gymet.

Men här kommer måndagens träning:
Biceps
3 set Stående bicepscurl, 3 set bicepscurl med stång i cabelcrossen, 4 set biceps i cabelcross - jag står i mitten, har ett handtag i vardera hand och för händerna mot huvet. Tänk dig att du står & spänner biceps i spegeln. Ungefär så fungerar rörelse. Oj vad krångligt det blev:)
Rygg
3 set chins
3 set rygg i cabel. Jag håller i en rak stång, svankar, rakar armar & för stången mot magen. Den övningen är grym:)
Slut på rygg. Jag hatar att köra rygg så det blev bara 6 set:)
Mage
Sist men inte minst 3 set mage i vår nya superbra maskin.

Jag kan meddela att jag har träningsvärk både i biceps & rygg idag. Det är skönt... 

Kommentarer
Postat av: cizzi

woho =) jag klarar fan inte av chins =(

2007-03-07 @ 10:52:39
URL: http://fitnessbloggen.blogg.se
Postat av: glitzy/charlotte

cizzi: det kommer:) ta hjälp med en bänk som dui kan ha fötterna på & vips så gör du en själv till slut:)

2007-03-07 @ 11:26:33
URL: http://glitzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0