Lyxig scrub

image1638
En lyxig och alldeles underbar body scrub ser ni på bilden. SPA body scrub heter den här produkten och kommer från ADO Beauty. Tyvärr framgår det inte på deras hemsida vart deras produkter säljs i Sverige. Men jag köpte min i Väsby centrum i alla fall. Jag tror man kan maila dom för att få reda på deras återförsäljare.

Innehåll: Salt från döda havet (kornen), behaglig mandelolja, Jojoba olja och vitamin E.

Jag fullkomligt älskar produkten redan. Den gör huden mjuk och silkeslen. Den härliga doften sitter kvar länge. Den här burken ska räcka upp till ett år, en tesked i veckan räcker för att skrubba hela kroppen. Och priset 400 kr.

Har du torra fötter kan du sätta dom i varmt vatten tillsammans med en tesked av skrubben och samtidigt massera fötterna. Vips så har du fått babymjuka fötter.

Den får en femma.

Kommentarer
Postat av: Nelly

oooh, va härligt! måste jag spana in. : )

2007-12-01 @ 08:31:48
URL: http://www.donotletitfade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0