meningslöst inlägg

Har precis varit ute och sprungit. Nu ljög jag, jag skulle, men fick håll(stavas det så?) efter 10 min. Det gick aldrig över så jag blev så arg och gick hem, så jag var ute drygt 20 min i det mysiga regnet. Det kliar i kroppen, vill träna. Jag har inte varit på gymet sedan i lördags.

Skulle åkt hem till Linköping idag med jag stannar hos syrran en dag till. Men sen klarar jag inte en dag till utan min man. Saknar honom.

Syrran ringde precis, hon skulle köpa med sushi hem. Mmmm så gott det ska bli, jag är inte värd någon annan mat. Jag har ätit dåligt i veckan och knappt rört på mig. Ja, jag vet, det sitter i huvudet. Men ikväll är det fest igen då vi ska käka lite tacos och säkert godis och glass till idol.

Senare idag ska jag ha en kurs med mig själv i photoshop, vill bli duktigare. Har hittat en del bra sidor med mycket bra tips.

Jag tror jag börjar bli gammal, jag är bara 25 år, men jag blir äldre i huvudet. Jag använder ord som nu för tiden, och jag säger fel namn till syrrans barn, det är verkligen varning. Jag blir upprörd över dagens ungdom, hur dom bär sina mjukisbrallor i knäveckan och att de inte visar någon respekt för någon annan än sig själva. Ja ni hör hur jag låter. Fast å andra sidan har jag humor som en tonåring. Får det inte riktigt att gå ihop.

Nu ska jag sluta tråka ut er med det här meningslösa inlägget och ta en varm dusch istället.

Ciao snyggingar

Kommentarer
Postat av: Nelly

haha, håller helt med dig. jag är två år äldre än du o tycker alla under 20 år är ohyfsade. att det var bättre åp min tid o jag glömmer det mesta. haha...

håll stavas så. : )

kram

2007-11-30 @ 11:54:24
URL: http://www.donotletitfade.blogg.se
Postat av: Nelly

förresten, har du laddat ner photoshop eller köpt? om du laddat ner vart har du gjort det, dc++? mitt gamla photoshop funkar inte längre så behöver uppdatera det...

2007-11-30 @ 11:55:37
URL: http://www.donotletitfade.blogg.se
Postat av: Miranda O.

Hejhej...

Nu måste jag fixa till kroppen lite så jag ser ännu bättre ut i mina nya träningsbyxor från BA =) SÅ jag tänkte fråga dig som är grym på träning hur man formar sina lår å rumpa bäst? Jag har timglasfigur, fast där basen är lite bredare än toppen haha :D. Det går ju inte att punktförbränna men jag vill ha bort lite på bredden å slimma till benen.

Tycker bara att mina ben/rumpa blir muskulösare när jag tränar men inte mindre.

Vill ju inte deffa/banta allt för mycket och har ändå erfarenheten av att proportionerna inte ändras när jag gör det. hela jag blir bara "jämnt" mindre.

kram

2007-11-30 @ 12:23:13
Postat av: Nina

hihi, jag känner igen dina tankar. det dåliga samvetet som gnager då man äter men inte tränar..
men, ikväll ska jag fredags lyxa med godis och choklad i alla fall :) det är bara fredag en gång i veckan ju. hihi
kram /nina

2007-11-30 @ 12:43:47
URL: http://leifsdotters.blogg.se
Postat av: lill

du blir inte prescis väl tränad av att springa så lite och inte smal heller.

2007-11-30 @ 13:45:44
URL: http://fashiontrashion.blogg.se
Postat av: Fixpix

Hej! Gillar din blogg.

Kolla in min nya affärsidè och hör av dig om du är intresserad!

MVH/Fixpix

2007-11-30 @ 14:28:28
URL: http://fixpix.blogg.se
Postat av: J-lu

jag känner mig också gammal ibland.. om de är nån tröst... använde ordet ponera häromdagen... tyckte de lät moget och vuxet :D men och andra sidan så gillar jag transformers och andra nördsaker... det gör mig yngre än 24 :)

2007-11-30 @ 14:31:09
URL: http://thestrip.blogg.se/
Postat av: glitzy

nelly: använder inte dc, men kolla på tankafett eller piratebay...något av ställena tog jag hem ifrån

2007-11-30 @ 15:28:05
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: Nelly

jag prövade pirate o fick ngn skitversion, får pröva igen. tack tack! : )

2007-11-30 @ 16:26:33
URL: http://www.donotletitfade.blogg.se
Postat av: johanna

Men du gjorde i vart fall ett försök, eller hur? Det är ju det som räknas. Själv stod jag på löpbandet igår och kände för första gången att jag kunde köra på lite längre än in inplanerande paus... Lovley.. Det betyder att det inte är långt kvar tills det lossnar.. Konditionsmässigt alltså. :)

2007-12-01 @ 12:45:15
URL: http://hannisfashionista.blogg.se
Postat av: glitzy

lill: haha det var roligt skrivet. om du tittar under min kategori träning så kanske du förstår lite mer. jag vet exakt hur jag ska göra för att tappa fettmassa eller lägga på mig muskler. och jag kan berätta för dig. det bästa sättet att tappa fett på är att köra hård intervallträning... och det är omöjligt att bygga muskler samtidigt som man kör hård konditionsträning ihop med styrka. och för det första så vill jag inte vara smal, hatar smala modeller, det utseendet tilltalar mig inte alls. men däremot vill jag ha lagom muskelmassa och lite fett. det är inte samma sak som smal. man kan vara smal men ovältränad och det är inte najs

2007-12-02 @ 12:31:19
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: glitzy

miranda o: ohh svårt. men vet du, min sambo sa att han hade läst en studie om att man kan punktförbränna. jag ska gräva djupare i det och skriva ett inlägg om det längre fram om det nu är så :)

det enda du kan göra är att förbränna och äta nyttigt för att tappa fett. det finns inga genvägar ;) oftast är det ju så att man lagrar mer fett på vissa ställen på kroppen, på mig är det just benen och stjärten och det suger. jag önskade man kunde punktförbränna. jag tycker du ska försöka äta rätt och köra hård intervalträning på bandet, det kommer ge dig massor. kör 30 min åt gången ca 3 ggr/veckan och sen kör du styrka utöver det eller vad du nu vill träna. jag tycker du kan träna lite utfall och benböj en gång i veckan. det tar tid innan musklerna växer

kram

2007-12-02 @ 12:35:53
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: Sarah

Hejsan, jag tänkte fråga om du har nåt bra tips på nåt enkelt mellanmål att äta nät man kommer hem från skolan som är fettsnålt och som inte tar särskilt alldeles för lång tid. (Dock inte gröt) :P

2007-12-03 @ 17:57:38
Postat av: Anna

Ha ha ha känner så väl igen det där. Åldersnoja vid 24-års ålder verkar vara vanligare än vad man tror ;) Man förfasas som sagt över dagens ungdom, tycker att det minsann var annat när man själv var ung (på MIN tid), oroar sig över ev rynkor, det börjar knaka i lederna och kvällströttheten är ett faktum. Varje kväll. Jag känner mig ibland som en tant redan nu, hur ska detta sluta :D ha det så bra.

2007-12-04 @ 10:47:29
URL: http://luella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0