Min frissa

image1244
Min frissa bor numer i USA och är lyxfru. Hon är ihop med ett NHL-proffs. Hon har alltid varit intresserad utav kläder och klä sig snyggt. Men det senaste året har hon lagt till med lite dyrare vanor. Tänkte bara ge er två exempel, ni ser altså en Burberry kappa på bilden och hennes ursnygga klocka med diamanter ((någon kallade det även strössel)från breitling ...Eftersom bilderna är så små ser ni inte henner diamanter i öronen ;) BITCH CISSI!

Det är tråkigt att vi ses så sällan för jag har ingen annan kompis som är så ytlig som jag. Som man bara kan sitta och snacka med om dyra saker, klockor, smycken, kläder och allt annat som är livsviktigt haha. Så illa är det inte, vi pratar om mycket annat också. Men själva poängen är att jag har ingen annan kompis som henne när vi kommer till den punkten :(

Kommentarer
Postat av: Anna

Och dit ska man en dag ... ;)

2007-09-14 @ 05:28:14
URL: http://hockeyfrun.blogspot.com
Postat av: Amela

Hej!
nu hör inte mn fråga ihop med ditt inlägg men jag måste bara höra meddig om du vet hur det ligger till. Det är så att jag och min pojkvän var inte riktigt kunde komma fram till ett svar igår när det gäller power- bars. Han höll stenhårt fast vid att han hade rätt och jag vid att jag hade :P
Jag sa att om man blir godis sugen så kan man ju ta nån sån power / energi bar för då får man ju stilla sötsugen. Men han sa att man går upp i vikt av de (om man inte tränar) för de innehåller mycket kolhydrater & kalorier. Men då sa jag att det gör ju godis också, kalorier som man inte gör av med går man ju upp i vikt av oavsett var de kommer ifrån. Och det mesta innehåller ju kolhydrater som blir socker & lagras till fett om man inte förbränner det, right? :P
Men min poäng var att power / energi bars var ett lite "nyttigare" alternativ då man får lite proteiner på köpet. Men han tyckte snarare att man kan äta godis för man går upp i vikt av de andra. Haha lite skumt, då jag är ganska säker på att jag har rätt :P Vad säger du?
En sista sak..
Gillar din blogg och läser så ofta jag hinner btw :)

2007-09-14 @ 06:26:37
URL: http://amav.blogg.se
Postat av: glitzy/charlotte

amela: hmm svårt det där..det finns så många olika powerbars..men jag tycker nog inte att du ska äta dom istället för godis..de innehåller änså en del kolhydrater och oftast dåligt fett...sen beror det ju på hur mycket godis du äter..äter du ett kg godis kanske du kan ta en bar i stället ;) om du nu ska äta en bar, gör det innan eller efter ett gympass eller som ett mellanmål då och då

2007-09-14 @ 06:39:24
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: Maria

Mmm, ljuva ytligheter :) Älskar klockan och ja allt!

2007-09-14 @ 06:57:09
URL: http://Shoegirl.blogg.se
Postat av: Helena

Strössel ja =) Riktigt snygg klocka! Trodde först det var du på bilden och att du färgat håret mörkt! Antar jag fortfarande småsover såhär på fredagsmorgonen...

2007-09-14 @ 07:03:01
Postat av: Gucci

Låter härligt med sådana kompisar

2007-09-14 @ 07:22:28
Postat av: Nelly

vilken snygg klocka! nu blir jag avis. : )

2007-09-14 @ 07:43:12
URL: http://www.donotletitfade.blogg.se
Postat av: Bella

Fikade med Cicci i förrgår och såg både den fina klockan och kappan. Jag är ju dock inte lika "ytlig" som du så jag blir ju inte lika avis som tur är. haha.
Ska och klippa mig hos henne i nästa vecka och har verkligen ingen aning om vad jag ska ta mig till med håret, Hugo begränsar ju mina möjligheter att stå framför spegeln och dona med det på morgonen, samtidigt så vill jag kunna fixa till det till något extra om jag har tid och lust... Hmmmm svårt. Puss o kram

2007-09-14 @ 08:02:17
Postat av: Lina

Snygg kappa!

2007-09-14 @ 09:01:37
URL: http://www.liihna.webblogg.se
Postat av: Erica

vad är ca priset på en sån klocka?

2007-09-14 @ 16:02:33
Postat av: glitzy

erica: i sverige ca 70 000

2007-09-14 @ 16:05:56
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: Christina C

Otroligt läcker klocka.. :-) En sådan jag väl bara lär få drömma om, haha :-) Om jag inte säljer lägenheten och köper den för de pengarna. Ingen lya, men iallafall en snygg klocka ;-)

2007-09-14 @ 16:19:39
Postat av: emma

DEt är roligt att ha lite ytliga vänner. men måste säga hennes kappa var grymt snygg.

2007-09-14 @ 22:06:06
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0