Tävling

Denna gången kan du vinna en supersnygg sjal från nuknuk. Jag älskar den och ska nog ta och beställa en själv faktiskt. Bilden gör den inte rättvis.
Lite information om den: Sjal av brokad. Med härligt material och fina mönster, som kan bära runt halsen eller på axlarna. 70x180cm. Handtvätt. Färgen är svart och guld.

Lite om tjejen som ligger bakom shoppen:

Che Lam är född i Kina, uppvuxen i HK, utbildad i modedesign och inredningsdesign i USA samt England innan flytten till Göteborg för 10 år sedan. Den stora intresse i mode och design gjorde att Che startade nuknuk design, nätbutik för tjejer som, precis som Che, älskar accessoarer.

image1278

Hur kan du vinna den?
Skriv svaret på frågan under kommentarer och skriv även varför just du ska vinna den. Bästa motiveringen vinner.
 *Hur mycket kostar ett par Ninja vantar från märket d.i.i.t.u? Svaret finns på nuknuk *
Har du ingen blogg skriver du med din mailadress.

Tävlingen pågår tom söndag 23/9 kl 14.00

Kommentarer
Postat av: Jessica

199:-
Jag borde vinna sjalen för att jag alltid blir förkyld så här års, jämt jämt jämt, vilket förmodligen beror på att jag aldrig använder vare sig halsduk eller sjal av den enkla anledningen
att jag inte har någon snygg, men denna var ju asgrym. Så därför tycker jag att just jag förtjänar den :) Ha det bra! Kram Jessica

2007-09-19 @ 16:51:36
URL: http://duesnyggast.blogg.se
Postat av: Hanna

De mysiga Ninjavantarna kostar 199 kr!

2007-09-19 @ 17:01:21
Postat av: Hanna

Ooops! Blev så till mig vid tanken på sjalen att jag visst glömde en motivering!
Jo, så här va, att jag har precis fått ett nytt jobb som innebär många långa möten i stora dragiga lokaler där den underbara sjalen skulle värma fint samt vara väldigt fashion bland alla gamla kavajer!

2007-09-19 @ 17:04:04
Postat av: Sabina

Sjalen kostar 199:-
Hmm, jag borde/vill vinna sjalen för att för det första var den skit snygg,för de andra har jag aldrig haft en sjal, (så kanske är min tur nu) för att jag antingen inte har hittat en snygg, eller så har alla den eller så har inte pengarna räckt till, tyvärr. Jag hoppas på mig själv, och tack för en bra blogg :)
Ha en försatt trevlig kväll, kram Sabina

2007-09-19 @ 17:06:09
URL: http://salesewomen.blogg.se
Postat av: Sabina

Oj, menar att vantarna kostar 199:- det var ju de som var frågan, sorry..

2007-09-19 @ 17:07:45
Postat av: em

dom supersöta vantarna kostar 199 :- .
jag skulle verkligen vilja ha den dära sjalen , nu när jag är så förkyld så skulle jag ha den & värma mig med . gå omkring & mysa mig i :-) . sen så bor jag ju i linköping också , så du behöver inte frakta den . hihi :-) .

2007-09-19 @ 17:12:52
URL: http://hej.blogg.se
Postat av: Jenny

De trendiga vantarna kostar 199 kr. Jag behöver en snygg sjal till min skinnjacka i höst ...

2007-09-19 @ 17:29:18
Postat av: Sofie

Vantarna kostade 199.. tror jag om jag tittade rätt! Jaja, dom var väldigt fina... men sjalen var nog snäppet finare! :D

2007-09-19 @ 17:34:05
URL: http://sofiesoutfits.blogg.se
Postat av: Carro

Vantarna kostar 199 kronor.
Sjalen vill jag vinna eftersom min nuvarande sjal börjar bli rätt sliten + att den är helt svart. Jag har även bara enfärgde kläder så sjalen skulle jag verkligen behöva för omväxlings skull. :) Snygg var den med!

2007-09-19 @ 17:37:46
URL: http://carroheterjag.blogg.se
Postat av: Anna

Ninja vantarna från d.i.i.t.u kostar 199 kronor på nuknuk.
Hade gärna vunnit sjalen för att jag tror att den skulle vara snygg tillsammans med min nya svarta
höst/vinter jacka!
Hade varit kul att ha en lite annorlunda sjal till skillnad från min nuvarande tråkigit beiga! Anna

2007-09-19 @ 17:59:01
URL: http://toplook.blogg.se/
Postat av: Annika

Vantarna kostar 199:-
Jag behöver en snygg sjal att piffa upp min svarta trench med. Eftersom jag nu när det blir kallare bär svarta stövlar eller stövletter till jackan så behövs verkligen en värmande sjal runt min hals för att jag inte ska bli helsvart.
Supersnyggt!

2007-09-19 @ 18:03:03
Postat av: Anna-Karin

Ninja vantarna från d.i.i.t.u kostar 199kr : )
Jag verkligen älskar sjalar, det är helt perfekt att "burra" in sig i en mysig sjal en kall & grå höstdag. Sen att färgerna är helt perfekta å underbara är bara ett stort + i kanten : )
Tack för en kanonblogg!
Anna-Karin ([email protected])

2007-09-19 @ 18:07:08
Postat av: sandrao

ninja vantarna,d.i.i.t.u - kostar 199:- det är kul att gå runt i sjalar som ingen annan har. det känns lite mer speciellt på något sätt. ett stort plus är att man kan matcha det till princip allt eftersom guld&svart alltid är hett tillsammans med alla färger. av en slump är det helrätt årstid för sjalar också hehe :)

2007-09-19 @ 18:29:50
URL: http://sandrao.blogg.se
Postat av: emina

ninja vantar(d.i.i.t.u) kostar 199:-
varför skulle ja vinna denna heheh en bra fråga!! för me skulle passa mest dem här ninja vantar när ja tränar karate heheheh!!! men dena sjalen skulle inte va dumt heller den skulle passa mig perfekt till mina nya gul aktiga skinjackan o plussa dena sjalen perfekt utstrållning!!hehehhe
([email protected])

2007-09-19 @ 18:36:11
Postat av: lisa

Svaret är: 199:- för ninja vantarna.
Jag hoppas att jag vinner för jag har har nyss köpt en jättesnygg mc-jacka, men tyvärr har jag ännu inte hittat någon snygg sjal!

2007-09-19 @ 18:53:11
Postat av: Cassandra

Vantarna kostar 199 SEK!
Jag vill ha sjalen för att den är snygg o passar min hårfärg :D

2007-09-19 @ 19:22:53
URL: http://casssandra.blogg.se
Postat av: Angelica

Ninjavantarna kostar 199:-. Varför skulle just jag vara värd att vinna den snygga sjalen? För att jag har varit med i femtielva tävlingar nu men vinner aldrig. Show me wrong, hehe. :D Tack för en läsvärd och inspirerande blogg!

2007-09-19 @ 20:01:33
Postat av: emma

ett par gosiga vantar kostar 199 kr, och att vinna sjalen skulle förgylla dagen för min syster som är sjuk just nu. jag skulle vilja ge henne den som lite härlig uppmuntran!

2007-09-19 @ 20:08:46
Postat av: Att ha det gott

Vantarna kostar 199 kr
Jag tycker att jag ska vinna därför att försäkringskassan är så elaka mot mig och inte ger mig pengar Då behöver jag något fint att piffa upp mig med

2007-09-19 @ 20:10:37
URL: http://rubinen777.blogg.se
Postat av: Elin

vantarna kostar 199 kr
Jag borde vinna för jag har ofta ont i halsen på höstarna och vintrarna, då jag får gå runt med någon ful halsduk.Skulle mycket hellre vilja g runt med en snygg halsduk så man känner sej snygg :)

2007-09-19 @ 20:19:06
URL: http://tripp91.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Ninjavantarna kostar 199:-
Klänningar och sjalar är lite av mitt signum, att hotta upp höstgarderoben med denna skönhet från nuknuk skulle va underbart. Den kan få vilken outfit som helst att se helt smashing ut.

2007-09-19 @ 20:22:55
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Sandra

De super snygga vantarna kostar 199:-.
Motivering varför just jag ska vinna den underbart fina sjalen är just så enkel att jag är en mode intresserad 3 barnsmamma som nyss börjat jobba efter år med blöjbyten. Skulle behöva kompletar min jobb garderob med något nytt och fräscht som en snygg sjal! :-)
Träffar mycket folk och kunder inom mitt jobb på flygplats.
Den skulle göra sig bra runt min hals! :-)
Mvh Sandra

2007-09-19 @ 20:25:10
Postat av: Josefina

199 :- kostar dem. direkt när jag såg sjalen tänkte jag att den skulle passa perfekt till min nya höstjacka, verkligen super!

2007-09-19 @ 20:59:25
URL: http://josefinare.blogg.se
Postat av: Fiddi

De kostar 199 kr. jag borde vinna för att jag har aldrig vunnit nånting i hela mitt liv, inte ens när jag skrapar en 10:a lott, nej då vinner jag inte ens 10kr så jag kan köpa mig en ny lott.. kram kram..

2007-09-19 @ 21:26:08
Postat av: Sofia

Vantarna kostar 199 kr.
Jag skulle vilja vinna vantarna för det första så är den urläcker och för det andra så hoppas jag kunna få motivation till att gå och träna.

2007-09-19 @ 23:59:03
Postat av: Lova

den kostar 199 kronor. Give it to me ;)

2007-09-20 @ 03:43:39
URL: http://molly87.blogg.se
Postat av: Sandra Oskarsson

Hej!
Vantarna kostar 199 kr!!
Nu håller jag tummarna!
kram

2007-09-20 @ 06:45:08
Postat av: Gucci

Den kostar 199:-
Jag borde vinna för att jag suttit med två veckors förkylning som vägrar ge med sig, dessutom fyller jag år på söndag (23/9) =)
Kram

2007-09-20 @ 09:10:01
Postat av: Helene

Hej!
Först måste jag säga att jag verkligen gillar din blogg! Läser den varje dag. Vantarna kostar, som så många andra sagt, 199 kronor. Jag tycker att jag borde vinna halsduken efter som jag precis köpt mig en svart skinnjacka och ett par svarta skinnhandskar. Så därför skulle den passa mig perfekt. Dessutom har jag varit ute efter den perfekta halsduken. Och tror nog att det faktiskt är den! :)
Kram

2007-09-20 @ 10:11:58
Postat av: Maria

199 :- kostar vantarna.
Varför jag skulle vilja ha sjalen är för att jag verkligen skulle behöva en så snygg en. Jag är ständigt inne på din blogg och spanar in dina outfits. Dom är underbara. Du är en inspiration ska du veta. Kram.

2007-09-20 @ 11:02:42
Postat av: Alexandra

Hej, jag tänkte börja med att säga att priset ligger på 199! Jag är en fattig student som älskar mode, tyvärr har jag aldrig råd att shoppa. Jag har för tredje året i rad samma höstjacka, och jag tycker det skulle vara kul om jag kunde piffa till den på något sätt (med en sjal kanske..?). Jag är för sparsam för någon modetidning, men som tur är har jag en daglig läsning här på din underbara blogg, som faktiskt är bättre än tidningar! Måste tacka dig för att lysa upp min gråa vardag! Tack. (förlåt för min självömkan)

2007-09-20 @ 13:55:05
Postat av: nesrin

Dem kostar 199 Kronor..
För att jag har ingen sjal som håller min sköra lilla hals varm nu när det börjar bli kallt..
Och den är ju såååå fiiin.. man blir KÄR..

2007-09-20 @ 19:33:59
Postat av: elsa

Vantarna kostar 199 kronor. Jag tycker att jag borde vinna eftersom att jag har varit ute efter en höstig
sjal så länge nu (skrev till och med om det på min blogg igår) men har inte lyckats hitta den rätta än eftersom jag vill ha en som ser ut så som den man kan vinna här = mycket mönster och murriga färger. Alla sjalar som finns i stan där jag bor är enfärgade eller randiga typ och det är inte vad jag är ute efter. Har dock hittat en fin på Lindex med mycket mönster men det skulle ju inte sitta fel med den där, gratis, snygg och ingen annan i den här stan lär ha en likadan. Därför ska jag vinna! :)

2007-09-21 @ 06:27:14
URL: http://elsasmode.webblogg.se
Postat av: Jessica

199 kronor får du lägga ut för vantarna, sen borde jag vinna sajlen det skulle vara kul som en motivation i höstmörkret, lätt att allt blir lite tsistare då.

2007-09-21 @ 07:37:17
URL: http://jessicachristine.blogg.ses
Postat av: Denice

Helloooooo! Vantarna kostar 199:-!!
Förmodligen förtjänar varenda tjej här på forumet EN SÅDAN SNYGG SJAL!!!
Jag kan inte motivera varför just jag ska vinna, MEN jag kan motivera varför jag vill HA en=)
Jag jobbar med träning och hälsa, det betyder alltså att jag ALLTID går omkring i träningskläder på jobbet(ganska trist). Har knappt tid att åka ner på stan för att shoppa. När jag väl har tid, så finns det nästan aldrig något jag gillar. Bor i en ganska liten stad, så alla handlar i samma butiker, vilket är frustrerande!Så OM jag vann denna sjal, kan jag nog sätta en slant på att jag kommer STOLT kunna gå med den, UTAN att någon annan har samma=)
That´s why i wan´t one=))=)=)=)=)=)=)=)
Tjingeling!

2007-09-21 @ 14:19:12
Postat av: [email protected]

Hej!
Jag ska till Sudan i november och det här skulle vara en perfekt sjal för att både undvika statisk elektricitet i håret under flyget, dölja håret med i de mer konservativa kretsarna och mysa med när jag är tillbaka i Sverige igen. Dessutom skulle jag då kanske stå för Nauknuks lansering i Sudan?!
PS:
Vantarna kostar 199:-

2007-09-22 @ 12:05:39
Postat av: Anonym


Hej Glitzy! Det var inte meningen att min mail skulle publiceras där. Går det att ta bort?
Tack!
Josefin

2007-09-22 @ 12:07:10
Postat av: Amanda

Vantarna kostar 199:-, och jag tycker jag ska vinna sjalen för jag är skyldig min kompis pengar men tror hon skulle bli ännu gladare om hon fick sjalen istället.
/ amanda

2007-09-22 @ 14:35:26
URL: http://dettaduger.blogg.se
Postat av: glitzy

josefin: men för att vinna måste mailen synas..ska jag ta bort inlägget i alla fall?

2007-09-22 @ 14:53:10
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: Michaela

Vantarna kostar 199 kr.
Motivering: Att cykla fram och tillbaka till jobb och skola, tidig morgon och sen kväll och natt börjar bli outhärdligt. Det är förkylningarnas tider och en sjal runt halsen vore härligt värmande.

2007-09-22 @ 21:37:38
URL: http://angel-like.com
Postat av: Maria

Vantarna kostar 199 kr. Jag skulle hemskt gärna ha en sådan sjal i min ägo, vore helt underbart att få svepa in sig i den kalla höstdagar/kvällar, speciellt som man väldigt lätt får halsont så här års! Den där nätshopen är helt ny för mig, måste kolla in den genast! :)

2007-09-24 @ 15:37:17
URL: http://www.shoppoholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0