Träning onsdag

Eftersom nätet låg nere igår blev det ingen bild på träningsoutfiten. Men jag kände mig lite krasslig och tänkte stanna hemma men jag gick ner till slut och körde 9 set biceps och lite mage. I dag känner jag mig febrig. Så det blir antagligen ingen träning idag. Men vi får se hur det känns ikväll.
image1306
Här ser ni en bild på mina favoritträningsbyxor från Better Bodies, Westside Loose Pant 399:-. Jag har dom i svart men vill verkligen ha ett par i grått. Vi får se om jag har några pengar kvar efter Rom.

Kommentarer
Postat av: cizzi

jag vill också ha dem men då lär jag kapa mina ben 1 dec först. jäkla BB som gör byxor för pygméer... grr. haha.

2007-09-27 @ 14:52:58
URL: http://fitnessbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0