no training


Jag och Felicia skulle ha tränat idag men en tråkig sak hände så hon inte kunde tyvärr. Eftersom det blev avstyrt så sent orkade jag inte åka och träna själv. Så nu blir det i morgonbitti klockan nio istället. Dåligt med träning i veckan, men jag skyller allt på mitt jobb. Bättre att skylla på någon annan än mig själv.

Jag åkte ned för att kolla in Turning Torso ikväll istället. Jag tog mig en promenad i området. Riktigt trevligt område med en massa hus, affär, resturang och pub. Skulle jag bo i Malmö skulle jag bo där. Inget att snacka om. Punkt slut!

Ni skulle ha sett vad jag svullade igår. Bara onyttig mat som grekisk buffé och en subwaymacka till middag. Som om inte det var nog tryckte jag i mig en proteinbar med 18% fett på kvällen. Men jag tyckte jag var värd det eftersom jag satt själv på hotellet :) Jag skyller på jobbet igen.

Men idag blev det andra bullar. Tog det nyttigaste på frukostbuffén, sushi till lunch, banan till mellis och coscossallad med kyckling till middag. men jag är så hungrig nu så sötsuget har tagit över. Tur att jag bara köpte frukt.

Nu blir det duscha och sedan lite spraytan på det. Vi ses senare eller i morgon

Kommentarer
Postat av: Josefine

Västra Hammnen är det bästa. Min pojkvänn bor i huset precis brevid Turning Torso. Syns på din första bild! Ska flytta in till han i sommar :)

2008-04-17 @ 23:11:09
Postat av: Heléne

Hej Charlotte!

Brukar läsa din blogg varje dag, såg att du var precis mittemot där jag bor o lekte i sanden =)

Västra hamnen är underbart på sommaren, som att vara utomlands! =) Du får komma ner då..



2008-04-18 @ 02:05:32
Postat av: Sanna

Jag bor i Malmö, dock inte i västra hamnen, och nu efter sommaren ska jag gå i skolan där :)

2008-04-18 @ 18:40:24
URL: http://sannadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0