coach online


Jag drunknar i mail angående träning och kost. Självklart vill jag hjälpa er alla men att sitta och lägga upp träningsprogram och hjälpa till med kosten helt gratis är inte hållbart längre. Det tar mycket av min tid vilket jag inte har mycket av.

När jag frågade er i bloggen om det var en bra idé fick jag mycket bra respons. Så nu drar vi igång coach online där jag kommer hjälpa er att nå era mål via mail. Om ni vill ha telefonkontakt någon gång går det också bra

Jag kommer inte lägga ut priser här i bloggen utan vi kommer överens om ett pris beronde på hur mycket hjälp och coaching ni vill ha från oss. Det är jag och min sambo som kommer hjälpas åt för att hinna lägga ned 100% på var och en av er.

Maila följande info till [email protected] märk mailet med coach online
* hur många dagar i veckan kan du tänka dig att träna
* vad är ditt mål med träningen? mer muskler? tappa fettmassa? både och? osv
* hur ser dina matvanor ut idag i stora drag?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tror att namnet Coach Online redan är upptaget, kolla in www.coachonline.org. Cia har kört detta i flera år. Kanske skulle ha något annat namn?

2008-08-24 @ 14:20:06
URL: http://springibena.blogspot.com
Postat av: glitzy

johanna: jag kallar det coach online på min blogg. företaget heter inte det och jag kommer inte gå ut med att "jobbar" med detta. detta är endast för mina bloggläsare

2008-08-24 @ 14:27:18
URL: http://glitzy.blogg.se/
Postat av: Annie

alltså du är ju bara för mkt, HUR GIRIG FÅR MAN BLI?!



manipulerande gammhagga.. suck

men värst är endå de små patetiska och lättlurade liven som verkligen tror att du kan nått..





hallå??? du svingar upp dina vikter på gymmet (finns ju bildbevis) och du är ju inte ens utbildad inom näringslära ELLER träning.. ojojoj..du kan väll åtminstonde erkänna att din bimbo till pojkvän knaprar? hahahah!

2008-08-24 @ 19:33:42
Postat av: glitzy

annie: varför ska jag hjälpa folk helt gratis när andra tar betalt. det är även ett sätt för mig att engagera mig 100%.



ja svinga upp, så klart man gör det. det gör alla som verkligen vet hur man tränar för att få ut maximal muskeltillväxt. det finns ingen anledning att träna helt strikt. tar bara längre tid att få resultat.



utbildad. på vilket sätt menar du då? att jag inte har suttit en i en skolbänk och lyssnat på en lärare? men att läsa på själv i ämnet och att följa alla nya studier som görs är inte att vara utbildad?



att du hoppar på mig är helt ok. men att kalla min sambo bimbo för att han är vältränad. jag tycker du låter som du är lite missnöjd med dig själv och ditt liv och kan inte unna andra framgång och välmåeende. tycker det är tråkigt med såna människor som du.



klart som fan han inte knaprar. då hade han åkt ut med huvet före. vi sysslar inte med sånt i vårt hushåll. det syns klart och tydligt på dom som gör det. det märks att du är helt okunnig i ämnet eftersom du slänger ur dig en massa skit som inte stämmer någons stans.



läs på och kom tillbaka sen kan vi diskutera.

2008-08-24 @ 19:48:31
URL: http://glitzy.blogg.se/
Postat av: Linda!

tönt Annie

2008-08-24 @ 21:26:15
Postat av: Jamie

You go girl!!!

Bra idé tycker jag, kanske du hör av mig inte säker ännu. Men man ver aldrig.

Och Annies kommentar, är bara löjlig. Skönt att du biter ifrån. Jag tycker du gör ett fantastiskt jobb med din blogg shoppen och dessutom tränar och jobbar.

Jag fattar inte att du orkar. Jag blir avis men mest av allt beundrar jag dig för din företagsamhet.

Du är ju bara bäst...

LYCKA TILL båda två hoppas det går bra...

Massa kramar/Jamie

2008-08-24 @ 21:32:41
URL: http://lifeandstyle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0