mobilblogg?

i morgon kommer blogg.se få ett mail från mig. jag tolererar inte det här längre. varför ska man mobilblogga om inläggen kommer flera timmar senare eller till och med dygn? grejen är ju att man bloggar när man inte är vid datorn.

Jag postade ett inlägg vid 17.30 från mobilen med bilden nedan och texten:
Vi är i Sverige och på väg hem till Linköping. Det känns så där faktiskt. hade vi inte haft katterna skulle jag kunna vara borta hur länge som helst. dom är mina bebisar och jag har saknat dom. vi får se om jag orkar blogga ikväll. om inte ha en skön lördag. :-x
Vi kan väl slå vad om hur många timmar det tar innan orginalinlägget publiceras? det har gått 3.5 h nu och jag tror det kommer ta 2 timmar till. vad gissar ni på?

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

suck







men oh lord va snygg ni två är!!

2008-08-23 @ 21:32:27
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Riktigt uselt!

2008-08-24 @ 10:49:40
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0