bäst i test


jag har under en längre tid testat olika produkter för att få volym i barret. jag tipsade om lillebror till body full carbo-bodifier för inte så länge sen och den är bra. Men storebror är snäppet värre. Min frissa Pierre skickade med den hem sist och jag har nu testat den några gånger och jag är väldigt nöjd.

vätskan blir till skum när man trycker på pumpen. det står på flaskan att man ska fördela det i hela håret vilket jag inte gillar. mitt hår blir inte alls fint av det. men om jag använder det i övre delen av håret & i botten blir det toppen.

bor ni i Linköping går ni till Kami på platensgatan, för att köpa den på nätet kan ni besöka bangerhead.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack för tipset! Mitt hår känns ganska platt så jag skulle behöva köpa något nytt. Jag tycker att håret liksom efter ett tag med en hårvårdsprodukt har vant sig vid den och den fungerar inte lika bra längre...

2008-12-13 @ 12:19:20
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0