onsdag


jag är så jäkla nöjd med den dubbelknäppta kavajen från min shop. Perfekt att ha som jacka, den kommer hänga med mig till våren och sommaren. Kavajen blir allt större för varje säsong. Ännu mer dubbelknäppt kommer nu till våren, de får gärna vara lite längre också.

Halsduken köpte jag på wedins förra året och satt på nitar själv. Annars har jag på mig min nya favokofta från stylein som också kommer från glitzy.se, toppen kommer från stray boys och kjolen har SAGA LOVA designat och även den från världens bästa webshop;) glitzy.se

Kjolen från saga lova har vuxit, det är paper bag waist och den är lite tulpanformad som även kommer mer och mer. Att mönstret är art gör den bara ännu mer cool. Ny favorit i garderoben tror jag.

Skorna är min mammas gamla jordpush som har hängt med i hästhagen många många gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0