träning måndag

Vilken skön dag jag har haft. sov till 10 med avbrott för min cpgranne som gjorde ett försök att spela ett blåsinstrument. på ett års tid har personen inte gjort ett enda litet framsteg. ett till avbrott när posten kom med 2 stora paket.

käkade frulle och sedan blev det gymet. en promenad på ca 4,5 km och sedan lite jobb. kom hem, käkade lunch och kollade på senaste gossip girl. ojojoj, där händer det grejer:)

duschade, fixade mig lite och nu sitter jag här och bloggar. ska faktiskt jobba en stund och sen ska jag på kamerakurs i 2 timmar.

nu till träningen. det blev alltså
axlar: 3 set hantellyft, 3 set lyft åt sidan med raka armar och 4 set baksida axlar med rep i cabel.
biceps: 3 set hantelcurl, 2 set i cabelcrossen, stående med cabel från båda sidor. 2 set sittande curl i maskin
that's all for today

*linne adidas*shorts stadium*

Kommentarer
Postat av: LouiseB

Kul att du börjar skriva mer om din träning igen, det är inspirerande!

Tänkte även passa på och kolla med dig, när dras en vinnare ur din tävling med uppercut?



Är så spänd :-)

2008-12-15 @ 19:21:13
Postat av: Kelly

Åh, kom Redken grejerna fram? :-)

2008-12-15 @ 19:24:28
URL: http://www.kellybiddle.se
Postat av: Johanna

är super nyfiken på vem som vann trosorna :)

2008-12-15 @ 20:12:55
Postat av: Johanna

Det hade vart roligt om du skrev om träning lite mer på en nybörjares nivå. Nån som vill komma igång i gymmet tex men aldrig vart där.

" 3set hantelcurl" säger mig ingenting tex =P

skulle vara kul att veta vad du menar. Kanske också förklara hur man gör eller hur man tränar i olika maskiner osv. Du som kan det där =D



Kram Johanna

2008-12-15 @ 20:21:32
Postat av: anna

hejhej!

en liten fråga bara..vart har du köpt den vita NY kepsen du har i bilden till inlägget den 12 dec,2008 @ 19:31??



Tack!=)

2008-12-15 @ 20:35:21
Postat av: Louise

Hej! Vad tränar du för sport, eller kör du bara på gym? /Friidrottaren

2008-12-16 @ 16:43:48
URL: http://lnyberg.blogg.se/
Postat av: glitzy

anna: intersport eller stadium. fick den av min sambo

lousie: bara gym. tävlade i tennis när jag var yngre. har även spelat mycket squash senaste åren. men nu är det dåligt så mest gymet. skulle vara kul att träna friidtrott eftersom de har så snygga kroppar;)

2008-12-17 @ 09:49:14
URL: http://glitzybloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0