träning måndag & tisdag


Jag är lite förkyld fortfarande, men ingen feber och inget ont i halsen. Då är det grönt ljus.
I går tog jag det lugnt, det blev 9 set biceps och mage. Jag har en riktigt skön övning jag ska filma nästa gång så ni får se.

I dag blev det ett tufft benpass med Rebecka. Tuffare än sist. Vi fick för oss att vi skulle minsann höja vikterna. Höll på att svimma kändes det som. Men ett bra pass var det. Ser fram emot det nästa vecka. Jäklar vad stjärten och benen ska vara trimmade till sommaren 09 :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh om jag ändå kunde träna. Gjorde illa revbent för en och en halv vecka sedan och om jag får gissa så är det en spricka. Trodde jag kunde träna lite lätt men överanstängde mig och hade jätte ont några dagar innan julafton. Om jag vill att det ska läka så måste jag verkligen ta det lugnt men det är jätte jobbigt. Jag är ett träningsfreak och det blir ännu värre av att det är jul och nyår för då äter man så mycket =(. När jag sedan är hel igen ska jag verkligen försöka uppskatta att jag kan träna över huvudtaget för det är det faktiskt inte alla som kan.

/Rebecca.

2008-12-26 @ 21:16:57
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0