värmedyna?


Ni killar vet inte vad smärta är. När ni har testat på RIKTIG mensvärk då kan vi snacka värk. Hela jäkla dagen har varit förstörd pga av att den kom i morse. Jag låg och vred mig i smärtor i över 1.5 timme för värktabletterna inte kickade in. På ca 3 timmar hade jag fått i mig mer tabletter än vad vad rekomendationerna på ett dygn säger. Jag har en karta i skåpet som är till för såna här nödsituationer men de är så starka så jag sluddrar och somnar in på en gång. Men jag var tvungen att jobba ett par timmar så det var inget alternativ tyvärr.

Som om inte smärtan skulle vara nog? Nej nej, kroppen fylls av vatten och man känner sig som en valross. Jag testade till och med datorn som värmedyna men eftersom jag är svank som en anka så funkade det inte så bra. Och just då var det TYVÄRR för att mac:arna inte vlir varma som PC blir.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh stackare så hemskt! Själv är jag genomförskyld och har as ont i huvudet, sån där värk som gör att man inte ens kan sova... Och några starka tabletter vågar jag inte ta då jag ska göra en sak på jobbet om ett tag....

2008-12-06 @ 09:35:42
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jag hade också otroliga PMS besvär, men så läste jag ett tips en gång, och testa det!!! Och döm om min förvåning när det hjälpte,...en otrolig skillnad!!!!!!!!!!!! 2-3 dagar innan ska du äta sötmandel!! Du har ju ingenting att förlora,...det kanske låter konstigt, men det kan ju kanske hjälpa dej också!

2008-12-06 @ 19:54:49
Postat av: isa

jag har likadant när jag inte äter ppiller.. känner som knivar som hugger och vrids om i flera timmar..

satte in en pstav för ett halvår sen och har mensvärk nu, men inte alls farligt. med ppiller hade jag ingen mensvärk alls. mindre och kortare mens med dessutom..



annars har jag hört att det finns några tabletter man kan få som är speciellt för mensvärk, men det kanske är dom du har.. dom ska vara receptbelagda iaf..

2008-12-06 @ 21:02:36
Postat av: Duussi

Samma sak här igår! Timmarna gick så sakta att jag trodde jag skulle dö dår på soffan.. Usch vad hemskt att vara kvinna ibland. Men idag är det redan bättre, eller? :)

2008-12-07 @ 18:15:58
URL: http://duussi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0