Natti

image2083
I dag hämtade jag mina satinlakan på posten så nu ska det bäddas rent och kelas mellan lakanen kan jag lova. Vi får se om lillan väljer att ligga kvar i glitzy.se-högen eller om hon som vanligt ska ligga på mig och sova.

Ni förstår att vi ofast är 5 st i sängen på natten. Verligen mysigt, men ibland är det som att ha små barn i sängen. Den ena katten Trassel får i bland för sig att lägga sig demonstrativt precis mellan mig och Jocke innan vi ens har hunnit släcka. Katten är en romantikdödare och får genast sluta upp med att förstöra för oss på detta viset. Det går bra att komma när lampan har varit släckt en längre stund då husse & matte inte vill ligga nära varandra längre. När det är dags att sova på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

så fort det blir kolsvart ska våran keligaste kisse Nellie komma och lägga sig mellan mig och sambon, så om man vill mysa lite är den enda lösningen en lampa :P

2008-02-25 @ 10:59:32
URL: http://dolcevita.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

ha en trevlig kväll =)

2008-02-25 @ 17:24:26
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0