glitzy

Jag får många frågor angående min webshop www.glitzy.se. För att reda ut ett och annat kommer lite information.

* Många tror jag syr kläderna själv vilket inte är sant. Jag importerar dom.
* Jag har inte gjort webshoppen själv utan jetshop.se
* Det finns ingen fysisk butik utan endast en webshop
* Jag har startat shopen själv och jag har ingen anställd
* Många mailar och vill ha kontaktuppgifterna till mina leverantörer vilket jag inte ger ut.
* Affärsidén med shoppen är att man ska kunna kopiera en kändis outfit.
* Förhoppningsvis kommer avdelningen med träningskläder utvecklas mera. Jag kommer fortsätta med Body Action men kommer även att ta in fler märken som inte finns i Sverige. Men shopen får växa sakta men säkert
* Framtidsplaner & mål? Jag har inga. Utan shopen får utvecklas i lugn och ro. Jag hoppas så klart den fortsätter att växa. Om den gör det får jag ta ett beslut om jag ska jobba med den på heltid eller ha en anställd.

Fler frågor?

Kommentarer
Postat av: Bille /Mjölksyra

nix!
:-)

2008-01-10 @ 23:18:34
URL: http://mjolksyra.blogspot.com/
Postat av: elli

Jättekul att du svarar på frågor om shop'en!

* Hur mycket tid lägger du ner på den i veckan?
* Hur kommer man i kontakt med leverantörer?
* Hur mycket får du in per månad (det vill du kanske inte svara på :-) ) är det mer som ett litet extraknäck eller mer?

2008-01-11 @ 15:26:53
Postat av: glitzy

elli: jag vet inte, men det är olika från vecka till vecka, men minst 5-7 timmar i veckan just nu
jag letade upp leverantörerna på internet
jag vill inte skriva om ekonomin i min shop,

2008-01-11 @ 16:06:00
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: Satu

trevligt med info! =D

2008-01-12 @ 11:32:47
URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0