d.brand & fettknöl


För väldigt länge sen var jag på Veckorevyns bloggträff. Killarna bakom lyx.se var där och lovade alla ett par d.brand jeans. först nu kom dom i alla fall. Det är små stenar på fickorna som är lite fint. sköna och helt ok tycker jag. gratis är gott, tack lyx.se.

Nu till fettknölen. Ni som har varit med mig länge vet om min fettknöl på ryggen som jag vill radera, men vårdcentralen vägrar och jag tyckte det var för dyrt att betala det själv osv. Fortsättning följer helt enkelt.
När jag har lagt ut bild på den förut har ni sagt: vilken fettknöl? den syns ju inte?
Men nu syns den, ni kan inte missa den där saken som sitter mitt på ryggraden. så förstår ni vad jag menar nu? eftersom jag råkar gilla plastik och ändrar gärna på det som kan förbättras vill jag ha bort den. ni ska se att jag vinner över vårdcentralen till slut.

Kommentarer
Postat av: Åsalinn

Knölen syns inte:( Men jag håller med om att plastik är jätte kul. Stör man sig på något så spelar andras kommentarer ingen roll.



För övrigt var jag med min vackra dotter till en stor modellagentur idag där hon skulle plåtas för ett ev barnmodelljobb. Jag hade på mig min Sienna prickiga klänning och talade högt och tydligt när jag berättade att den kom från Glitzy.se. Mycket fin tyckte de och massvis med snygga brudar utan snygg klänning fanns där;)! Kul va?



Ha en trevlig kväll!



/ Linn

2008-07-03 @ 22:10:22
Postat av: ..:Sarah:..

Jo men den synd väl visst.. sen om det stör dig är det väl klart den ska bort. vi kan ju fixa idag.. men den sitter väl så pass lämpligt att den topp/bh/bikini sitter för..?

2008-07-03 @ 22:14:24
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Nelly

det kommer du att göra! jag hejjar på dig. : ) hihi

2008-07-03 @ 22:14:29
Postat av: bebygrrl

jag förstår att du irriterar dig. jag har själv ett födelsemärke på ryggen som jag har hatat många gånger.



men, let's face it kvinna! med DEN kroppen kommer INGEN att titta på en fetknöl? :)



promise :*

2008-07-04 @ 00:07:56
URL: http://bebygrrl.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Fan vilken snygg rygg, sånna ryggmuskler vill jag också ha! :) Försöker gymma regelbundet men ibland faller man ned i svackan och då är det svårt att komma igång igen på riktigt.

2008-07-04 @ 00:08:16
URL: http://lifebynathalie.blogg.se/
Postat av: pyret

Superfin rygg! Avundsjuk!

2008-07-04 @ 11:05:23
URL: http://www.metrobloggen.se/mynewme
Postat av: Bella

Haha, jag tvivlar inte en sekund på att du vinner loppet till slut. Vi åker till Mallis ikväll, du kan väl blicka upp mot balkongen i veckan så att inga snyltare har tagit sig dit ;-)

Ha det fint i London. PoK

2008-07-04 @ 11:44:24
Postat av: Camilla

Jag tycker du ska säga att den gör ont. Ex säg att det känns när du sitter på en stol med ryggen mot ryggstödet. Eller att du slog i när du gjorde något hemma och nu gör det ont hela tiden utan att gå över... Bre på bara!

Min läkare ville ju först att jag skulle ha kvar stålpinnarna i mitt ben hela livet. Jag var envis att de skulle bort när benet hade läkt, ville inte ha dom där och de opererade bort dom sen

2008-07-04 @ 13:31:47
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Anni

Det handlar nog om vilken läkare man får träffa. Jag fick en fettknöl som inte syntes och den blev plockad av estetiska skäl, läkarens ordval!

2008-07-05 @ 22:09:33
URL: http://minola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0