Hejdå Halmstad


Eftersom jag är bekväm av mig så väntade jag tills Minna fixade lite snygga pics till bloggen. Så här kommer nu lite bilder från Äventyrsgolfen i går. Det var alltså Linköping mot Halmstad, vi tog det på största allvar.

Ja här provar jag alltså väskan som jag vill ha.

Fan också!

Här sitter hela gänget och käkar efter golfen. Mac fick inte vara med eftersom han är the fotograf.

Innan vi åkte hem till Linköping stannade vi till på ett Italienskt glasshak som heter Möllegård. De hade även söta hästar där på landet som ville bli klappade, i alla fall lite.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

MYS!!!



och visst är väl tylesand det bästa stället.. bardomen härliga barndom=)



Men nu sticer vi till motsatta hållet, Jokkmokk!!

KRAAm

2008-07-20 @ 16:44:33
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0