träning söndag


Jag skulle ha tränat ben i förmiddags med den där tjejveckan dök upp i natt så jag var helt fucked up i morse. Tänkte gå ut och gå istället så vi åkte upp till spåret. Det blev jogging i 2.5 km och gång de sista 2.5. Det kändes bra att få röra lite på sig. Jag kommer satsa på förbränningen nu i 1 eller 2 veckor. Jag har gått upp lite i fettmassa igen vilket jag tyckte var ok. men nu vill jag tappa lite igen så jag kommer dra ner på styrkan och satsa allt på förbränningen med start i morgon. Jag har ingen lust att dra ned på maten så därför måste jag förbränna mer.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur mycket och vad äter du om dagarna?

2008-07-28 @ 10:02:02
Postat av: glitzy

malin: väldigt olika..men nu ska du inte lyssna på vad jag äter. fuskar massor. men när jag ska tappa fett så drar jag ner på fettet och kolhydraterna

2008-07-29 @ 00:19:47
URL: http://glitzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0