malmö i morgon

Nu var det dags att ta sig ner till Malmö i jobbsyfte igen. Månd - onsd blir det. Jag har förberett mig den här gången och kollat upp ett bra motionsspår, Bulltofta motionsspår. Ni kanske brukar jogga där? I sådana fall kanske vi springer på varandra i morgonkväll.

Eftersom jag försöker vara nyttig i veckorna har jag även förberett lite matställten. kollat upp lite sushi-ställen + adressen till saluhallen. Där kan man förhoppningsvis gå och plocka åt sig en massa nyttiga godsaker.

Självklart ska jag leka med Felicia den lilla Malmö-bitchen

Nu blir det att packa och mysa med mannen, 2 nätter ifrån varandra är ju så där kul.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag är INGEN bitch, jag är snäll och rar! Så det så=)

2008-06-01 @ 23:06:23
URL: http://metrobloggen.se/beingfelicia
Postat av: sandrao

den blommiga satinjackan från gina finns i butik igen. såg den idag i gränden när ja va därinne :)

2008-06-02 @ 13:47:18
URL: http://sandrao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0