mina tankar

Jag är sur. Jag kunde inte gå på förhandsvisningen av Sex and the city filmen för den var i sthlm på en vardag. jag har tackat nej till mycket annat också för att det är vardagar i sthlm. Nästa vecka fick jag tacka nej till ytterligare en grej för det är mitt på dagen. Hallå, jag jobbar och bor i Linköping.  Det ska bli så skönt den dagen jag är egen helt och hållet, då kan jag vara vart jag vill när jag vill. Men det kommer nog dröja ett år skulle jag tro.

Ja det var vad som cirkulerade i mitt huvud just nu. Bloggcoachen flisan säger att jag ska skriva mer om känslor och tankar. Jag gör allt hon säger! Flisan, utnyttja nu inte det är du gullig. Då ska du få se på bitch.

Jag har ju även tänkt på en del annat idag. Bland annat att jag ska filma vår lägenhet och lägga ut istället för vanliga bilder. Jag vet att ni tycker sånt är kul. Eller hur ;)

Istället för att träna idag som jag skulle har jag jobbat med glitzy.se och städat och plockat hemma. Stekt lite tonfiskfilé för att jag TÄNKTE att jag skulle vara lite extra nyttig nu när jag ska äta vad jag vill i morgon. Jag har redan tänkt ut vad jag ska äta. Bland annat en god mozarellapizza, chips, paj, vit chokladmousse och lösgodis. Mmmmm

Nu är jag så himla trött så jag tänker faktiskt krypa ned i sängen nu hos min älskling som förmodligen redan har somnat framföt tv:n. Inget sexa idag altså ;)

En grej till. Felicia säger att ni måste gå till bloggkoll och börja prenumerera på mig. Ni kan även klicka på symbolen till höger i bloggen.

Jo just det, en sak till. Bilder är ju väldigt viktigt. Är det ok om jag lägger till en bild i morgon?

God natt!

UPDATE


Bild som utlovat. Här ser ni ett kort på min frukost. Inte så färgrik, men det är skitsamma för det är så gott att doppa en tunnbrödrsulle med ost och smör i teet. Min gottisdag har nu börjat :)

Kommentarer
Postat av: Ann

Här ska du få en sida som gör dig på bättre humör:

http://icanhascheezburger.com/



fullständigt fantastisk. haha.

2008-06-14 @ 00:15:09
Postat av: Marie

2008-06-14 @ 03:20:53
Postat av: Marie

hejsan. måste bara säga att jag gillar din blogg. och framförallt din hemsida :)



/Marie

2008-06-14 @ 03:22:39
URL: http://laestander88.blogg.se/
Postat av: clara

Du är så rolig, det känns som om du är min kompis och jag kikar in hos dig flera gånger dagligen.

I bland blir jag lite "arg" på vissa kommentarer, men oftast så garvar jag.

Ha en jätte trevlig dag.

2008-06-14 @ 10:15:20
Postat av: fine

du har en ny trogen läsare =) Vet hur det är att driva webbutik och allt vad det innebär, var anställd på grooming innan. ha det bra!

2008-06-14 @ 10:16:20
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Sanne

Hej Carlotte! Tänkte ställa en solariumsfråga till dig faktiskt. Igår solade jag solarium för första gången i hela mitt liv. solade 20 min (det såg ut att vara väldigt nya och moderna solarier med fläkt och allt) blev bara lite röd, inget märkvärdigt, men senare mot kvällen så började det klia som attan över hela kroppen. Smorde in mig med lite lotion och gick och lade mig. Idag kliar det fortfarande lite överallt. Är detta normalt? Är inte bränd eller öm i huden, förutom läpparna som är lite ömma.



Tack på förhand om du vill/har lust att svara :)

2008-06-14 @ 10:54:53
URL: http://millie05.blogg.se/
Postat av: glitzy

sanne; använde du någon solkräm? i sådana fall kan det vara en reaktion på den. men att det ska klia sådär på kroppen bara av att sola har jag inte hört förut. har du duschat efter solandet? i sådana fall blev det bättre eller sämre?



men tänk på att inte sola 20 min i början...huden mår bättre av att ta lite i taget och bygga upp bärännan på längre sikt. du kommer då även få en djupare färg som sitter längre.

2008-06-14 @ 11:06:36
URL: http://glitzy.blogg.se/
Postat av: Felicia

Aldrig baby - kärlek



Och ni läsare: Visst gillar ni Glitzy lika mycket jag jag=)

2008-06-14 @ 13:21:46
URL: http://metrobloggen.se/beingfelicia
Postat av: Camilla

Sanne:Eftersom du alldrig har solat solarium så är inte din hud van vid "solarie strålarna" och på vissa så visar det sig genom klåda och rodnad som är helt ofarligt.

Prova att ta en allergi tablett om du har så brukar det lägga sig.



När du solat ngr ggr så ska du se att det blir bättre och sola lite kortare stunder nu i början tills din hud har vant sig.



Tänk oxå på att vissa mediciner kan påverka om man

solar, läs på bipacksedeln till medicinen.



Lycka till med solandet!

Ha det!

//Camilla

2008-06-14 @ 15:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0