nationaldagen



Hej Sverige. I dag är vi lediga och det är Sveriges national dag. Jag har klätt mig i gult och blått så klart. En stjärnkjol från glitzy.se, ljustgult linne från monki. Min snygga kille;) har en randig skjorta med prästkrage från Emilio(hör & häpna), chinos dockers och solglas från Dior Homme.

Vi är som sagt i STHLM och därför har jag inte haft tid med er idag. Men nu ska jag berätta för er vad jag har pysslat med. Började dagen med en morgonpromenad, sedan hem och packa för att direkt åka till STHLM. När vi kom fram bytte jag snabbt om till bikini, tog ett dopp i syrrans pool.  

Klockan sex mötte vi upp ett par kompisar i stan och käkade supergod mat på Grill. Här ska ni äta, ett ställe som grillar sallt och inredningen är över det vanliga. Det finns 9 olika rum att välja på, vi hamnde utomlands. Men egentligen ville jag sitta i bordellrummet.

Kommentarer
Postat av: Nina

Grill är inte det Timells krog? han Anders Timell? jag har för mig han snackar om det i mixmegapol =)



Var det dyrt?

2008-06-07 @ 11:17:27
Postat av: glitzy

nina: nej den heter riche :)

2008-06-07 @ 20:26:49
URL: http://glitzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0