paket till mig


Det har inte bara kommit ett paket idag, utan två stycken. Det andra får ni se sen.
Nu börjar jag med att visa upp produkterna som kom från dermalogica idag. Jag köpte stora förpackningar den här gången. Det går åt kan jag lova och det blir billigare i längden. Ohh hörde ni, jag har blivit en gnutta ekonomisk. Nu kommer min sambo bli stolt så han spricker.

Jag köpte ett booster som man har under krämen både dag & natt, min favoritkräm som återfuktar så härligt - Active moist. Sist men inte minst en stor flaska med rengöring. Jag vill ha en rengöring som man kan tvätta ögonen med och det kan man med den här. Inte fasen orkar jag hålla på med en annan grej till ögonen. Nej smidigt ska det vara.

Hoppas nu jag blir nöjd med boostern och tvätten.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack så mycket, kallt som fan var det dock att stå barfota i minimala kläder i två plusgrader och duggregn ha ha, men vad gör man inte för en bra bild?

2008-06-11 @ 20:12:33
URL: http://saxiquine.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

JEJ



älskar produkter!! och dermalogica är ju det bästa så jej igen!

idag var jag och tokshoppa på make up store..



2008-06-11 @ 22:09:01
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Sofia i Lkpg

Hej, en fråga..

Jag handlar allt mitt smink+ hudvårdsprodukter från strawberrynet.com. senaste gången fastnade paketet i tullen och jag var tvungen att betala, strawberry betalar tillbaka avgifterna. Skitbra, nu min fråga, vart ifrån beställer du och tullar du på grejerna?



Kram

2008-06-13 @ 18:16:31
Postat av: glitzy

sofia LKPG: jag beställer från ebay. om du klickar på länken i inlägget kommer du till ett annat inlägg med en länk till just den ebayshoppen:) jag ber dom skriva gift på paketet så slipper man tull

2008-06-13 @ 19:23:47
URL: http://glitzy.blogg.se/
Postat av: Rikardoda

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2008-10-07 @ 09:13:17
URL: http://rikardoda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0