träning söndag


Hej på er gullungar. Vad gör ni idag? Själv sov jag ganska länge. Sedan gick vi en promenad på ca 1 mil. Men effektivt i ca 6 km, sedan traskade vi upp på stan i myskläder och småshoppade lite grejer till hemmet.

Nu har jag varit på gymet och kört lite styrka. Eftersom jag inte vågar lägga på tungt på benen ännu så sa min kära sambo så här: Men kör utfall i smitten utan vikter. Men ställ en bänk bakom och lägg upp ena benet och kör djupt.
Lydig tjej som jag är gjorde jag det idag, och jag kan lova er, inga vikter behövdes, satan vad jobbigt det var. Jag körde 4 * 10 på varje ben. Det är viktigt att träna stjärten, den är mitt varumärke haha. Hade jaf varit lika känd som Kylie hade jag också försäkrat den.

Sedan körde jag 3 set mage och 3 set korsrygg och 5 set hantellyft (axlar). Orkade, eller hade ingen lust att köra förbränning så jag åkte hem och tryckte i mig lösgodis som var kvar sen igår. Jag intalade mig att jag kan äta det eftersom det är snabba kolhydrater :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla förklara övningen som din sambo tipsade om lite mer ingående :)

2008-06-15 @ 21:08:30
Postat av: Hanna

Vad för saker till hemmet köpte ni??

2008-06-15 @ 21:13:11
URL: http://hannis84.blogg.se/
Postat av: wewe

Hej på dig där borta, min sambo brukar kolla in din blogg så jag har ju inte kunnat undgå den heller ;) jag har nu en fråga till miss bloggarinnan, hur länge är du på gymmet, oftast?

2008-06-15 @ 21:20:20
Postat av: glitzy

hanna: bara tråkiga saker..liseter till en sladd, och en stor korg i gummi som man ska ha ved i, men vi har spritflaskor..kanske kommer en bild sem :)

wewe: :) tränar jag styrka så tar det ca 30-40 min. endast förbränning 30 - 50 min. både och ca 1 timme ihop

anonym: ja jag ska förklara mer..kanske kommer med en film

2008-06-15 @ 21:39:36
URL: http://glitzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0