Info om hotellet

image2114
Avalon är medlem i design hotels. Design hotels har som idé att presentera exceptionella hotell som profilerar sig med hjälp av utsökt design, individualitet och en sammantaget enastående upplevelse för gästen. Det finns totalt 150 hotell i hela världen som tillhör design hotels och i Sverige 4 st.

Avalon har inrett hotellet efter den 3000 år gamla designfilosofin FENG SHUI. Den grundläggande tanken i Feng Shui är att vi påverkas av allt runtomkring oss - färger, former, material och olika energifält. Feng Shui är både en konstform, vetenskap och ett sätt att tänka, med mål att uppnå balans och harmoni för livets alla skeenden.

Kommentarer
Postat av: Marthina

Hej Charlotte. Verkar supermys ju! :) I går kväll satt jag och läste igenom din blogg från start till augusti.. Haha. Ja, jag hade inget att göra och gillar din blogg! På måndag börjar min resa mot en mer vältränad kropp och du fick mig att bli ännu mer motiverad. Sitter just nu i Frankrike och undrar om inte du kan hjälpa mig med lite bra och nyttiga recpet? Inte alltför svåra dock och med ingredienser man kan köpa här. Kyckling är dyrt här, TYVÄRR! Skulle bli väldigt tacksam om du ville tipsa mig lite :) kram Marthina

2008-03-02 @ 10:56:12
URL: http://marthinaas.blogg.se
Postat av: Jamie

Hallå tjejen!
Ja det är lite tufft men jag föröker att stå ut. Sambon hade säkert kunna fixa lite käk och cigg om han inte var i Miami och gift med sitt jobb. Men men så är det. Tack för omtanken och hoppas du passar på att njuta av dina hotell vistelser.
Och hälsa syrran din också tacka för hennes fina kommentar hoppas hon blir bättre och får den hjälp hon har rätt till...
Ha en riktigt bra söndag själv blir det det soffan och tv antar jag....
Massor med kramar
Jamie

2008-03-02 @ 12:03:02
URL: http://lifeandstyle.webblogg.se
Postat av: Melina

hej!älskar din webbshop Glitzy,tycker dock att du skulle (om du kan) fylla på den med Gossip girl inspierrande kläder såsom plagg ifrån blair waldorfs garerob som alla är helt förälskade i,ialafall jag och massor av andra! ett bra tips bara,du kommer sälja massor av GG kläder liknande. Ciao

2008-03-02 @ 12:15:27
URL: http://mmelina.blogg.se
Postat av: glitzy

marthina: det var inte dåligt ;) det är svårt att ge dig tipd. jag hat ju en hel del nyttiga recept i bloggen. tyvärr har jag inga som jag kan komma på nu som är enkla förutom en vanlig sallad med tonfisk eller kalkon i.

2008-03-02 @ 19:06:58
URL: http://glitzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0