Jag bjuder på lite hud

image2208
Vet inte varför jag ens lägger in den här bilden på Heroes stjärna Hayden Panettiere. Men jag tycker hon är himla söt och bilden fick mig att drömma mig bort till sommaren. Att hon ser så glad ut gjorde mig glad så det var nog därför hon kvalificerade sig till att vara med i bloggen idag.

Det är dags nu att verkligen ta tag i sommarformen på riktigt. Veckorna bara flyger iväg. Jag kommer dra ner på styrkan och ösa i mig aminosyror och öka på förbränningen. Maten ska jag försöka hålla hyfsat i veckorna nu.

Bikini? Vad ska ni ha för bikini i sommar? Jag kommer ha några från förra sommaren + en ny från H&M som är svart med guldränder. Ni har sett den under kategorin shopping om ni hängt med här ett tag. Här kan ni föresten kika in Wictorias Secrets senaste kollektion.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Snygg kropp har hon!

2008-03-23 @ 14:38:12
URL: http://Smultronros.webblogg.se
Postat av: Angelica

Usch, hon ser så satt/tränad ut.

2008-03-23 @ 17:21:39
Postat av: Camilla

Ja jag längtar också till sommaren. Denna vår ska jag köpa mig ett gymkort, tänkte att 2-3 gånger i veckan är ju 2-3 gånger mer än vad jag gör nu, min kropp kommer må så mycket bättre.
Vilken bra bild du valde! Inte en bild på en avmagrad Posh eller någon liknande. Hon ser helt vanligt fint smal ut

2008-03-23 @ 17:29:34
URL: http://shopalot.blogg.se
Postat av: glitzy

angelica: tränad? snarare en sund tjej med lite hull

2008-03-23 @ 19:23:07
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: Nettan

Vadå, kallar du det hull????

2008-03-24 @ 11:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0