Klumpig?

image2136
Som jag nämnde tidigare så har jag fått ett ångstrykgärn från Philips genom Buzzador. Det kostar 2599 ute i butik. Att stryka med ånga är verkligen superbra upptäckte jag sent igårkväll. Plagget blir fint på en gång, man behöver inte stå och pressa en kvart på samma ställe för att få väck vissa skrynklor. Man kan även välja att stryka utan ånga. Men det kommer jag aldrig mer göra.

Ett minus är att hela saken är ganska så stor. Jag har några rabatthäften på 600 kr st. Vill du ha ett skickat till dig maila [email protected]

Kommentarer
Postat av: Nina

Nu har jag suttit i 3.5 timme och läs igenom hela din blogg =)
Varför? well hade inget annat för mig ;O)

det fanns två saker som fick mig att skratta ;O) och då menar jag verkligen gapskratta

Den första: någon påstod att jocke var bög för att du tränade och att du var nästan lika stor som honom.
haha nog för att du är vältränad men jocke är väl minst 3 gånger så stor som dig =)

Det andra var när du promenerade så fint i dina strippskor =) du måste lägga upp en video hur du går i dom nu ;O)


annars älskar jag din humor rätt igenom hela bloggen. Ironisk humor och glada tjejer finns det för lite av. Tusen tack för att du förgyllde min morgon =)

/// Nina

2008-03-09 @ 10:51:07
Postat av: glitzy

nina; haha kul att du ser ironin som så många andra inte gör :) jag kan fortfarande inte gå i mina skor haha. ska göra ett nytt försök att sälja dom. dom är bara en prydnad på hyllan

ja jag är ju inte direkt stor, utan mer vältränad kanske man kan kalla det haha. jocke är kanske 4 ggr så stor, men visst han ör bög, vi säger det;)
kram

2008-03-09 @ 11:22:21
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: Nina

haha ja gud ja, vi har samma humor rakt igenom.
Well man kanske skulle köpa skorna =) jag skulle iofs vricka fötterna av mig direkt...

haha jocke bög, ja nu skrattar jag mig till tårar.
God fortsättning på dagen.
Kram!

2008-03-09 @ 11:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0