lyxiga proppar

image2186
Hur coola är inte dessa öronproppar? Jag sover med öronproppar varje natt just för att ena kissen för för sig att leva rövare varje morgon. Sedan har jag alltid med när jag reser just för att slippa höra gnälliga barn på planet och för att inte bli störd av omgivningen när man sover på hotell.

Dessa eleganta proppar har Titti B designat.

Nu lanserar hon öronproppar för den musikintresserade fashionistan.

Dessa är specialdesignade för den som vill få bort alla diverse "störande" ljud. De fungerar lika bra på en konsert som i ett biblioteket.

Priset på öronpropparna är 1 980kr


image2188
För övrig så gillar jag rosetthalsbandet jätte mycket. Jag kanske borde slå till på ett?


Kommentarer
Postat av: LWmode

Jag tyckte att de var alldeles för dyra och absolut inte n¨ågot som jag skulle kunna lägga pengar på. Sen finns det ju redan liknande minus metallgrejen som jag hellre kör på :)

2008-03-19 @ 13:31:18
URL: http://LWmode.blogg.se
Postat av: Kelly

älskar rosetthalsbandet!

2008-03-19 @ 14:19:04
URL: http://kellybellybutton.blogg.se
Postat av: Emma

jag sover också med örnonproppar varje natt, det är så otroligt skönt & tyst!

2008-03-19 @ 17:33:41
URL: http://femtondejuli.blogg.se
Postat av: Anna

Håller verkligen med om att det är skönt att sova med öronproppar. Gillar hur tystnaden kommer smygandes då skumpropparna sväller i öronen. Varför köpa sånna öronproppar när man nästan kan få ett par formgjutna för samma pengar. Eller varför inte köra med Apotekets hurfärgade som knapp snyns. Sover med dem varje natt:) Händer även att jag pluggar in dem på kontoret om det blir för surrigt.



Hälsningar

En till som sover med öronproppar

2008-04-07 @ 22:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0