skofrossa

image2152image2153image2154image2155
Jag vill verkligen köpa ett par supersnygga high heels med lite platåsula framtill. Jag gillar dessa som finns på Topshop. Men jag använder ju så sällan såna här skor. Jag är nästan aldrig ute och när jag väl har dom får jag skitont i fötterna. Eftersom jag inte partajar så mycket eller är på tillställningar där det krävs såna här raringar på fötterna kanske jag borde nöja mig med ett par i den tråkiga med ack så eleganta färgen svart.

Känns som att slänga bort pengarna på att satsa på ett par grå & gula som kanske inte passar till allt. Ja ni förstår vart jag vill komma. Hm jag får verkligen ta mig en liten funderar på detta. Men vad ska jag med alla skor till om de inte används? Hade de kostat 200 kr st kunde jag köpa dom alla. Men nu ligger de på ca 1000 kr vilket inte är mycket för ett par skor om man använder dom.

Kommentarer
Postat av: Linda

Sjyssta!! :)

2008-03-13 @ 22:54:56
URL: http://modigt.blogg.se
Postat av: sanny

lovely

2008-03-14 @ 10:27:10
URL: http://sannyt.blogg.se
Postat av: kfv

Vill man va fin får man lida pin, det är väl så man säger ;) Tycker det var rätt läckra skor...

2008-03-14 @ 12:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0