dagens shopping


Vi börjar uppifrån.
Vitt linne från Monki: riktigt snyggt att ta till ett par jeans med hög midja. Enkelt men skit snyggt.
Shorts från Monki: Lite vidare och a-linjeformade med hög midja. Superfina.
Skor: Jag ville ju ha ett par svarta helt platta skor med peeptoe men jag hittade inga. Dessa är så nära jag kan komma för tillfället. Men jag gillar dom. Endast  250 kr.
Lånklänning från Lindex: Med denna har jag 4 långklänningar. Nu räcker det. Men jag kunde inte låta bli. Den är så fin, finare än på bilden. Jag kommer nog kapa snörena som man ska ha runt halsen. Den finns att beställa i deras webshop
Volangklänning från Monki: Jag avskyr knälånga klänningar, men inte denna. Den var så fin på så jag var bara tvungen att köpa den.
Gult linne från Monki: Ett oversize linne med tyngd i. Skitsnyggt att ha det nerstoppat i kjolar, jeans och shorts med hög midja.
Klänning Minimarket: Kunde inte motså den. Jag visste inte att Minimarket hade en webshop. men det har de och här kan ni beställa klänningen.
Mysdress från UCLA köpt på Bik Bok: Jag såg en tjej på mataffären i denna dress häromdagen och hon var så fin så jag var tvungen att ha en jag med :)
Tröja till Jocke: Denna snygging kommer från Nudie, köpt på Lin&Co här i Linköping. Jocke har länge letat efter en sån här tröja utan resultat. Men idag hittade jag den så då passade jag på att sno åt mig den sista i hans size. Det är så snyggt med ett par chinos som är lite upprullade, en skjorta eller linne med tröjan över. Gärna ett par vita tygskor till. Mmm me like a lot.

Nu var det slut för den här gången. Vi får se när nästa shoppingrunda går av stapeln.
 

Kommentarer
Postat av: ParisLisa

Hej igen! Varst vad du shoppat idag, vad kul! :)



Affarerna ar stangda har i Paris imorgon (supertrist) men jag kollar garna pa mandag. Hittar jag den sa koper jag den och hor av mig pa mandag kvall. Skulle du fatt tag pa den kan jag ju alltid lamna tillbaks den sa det ar inga problem (eller salja den pa Tradera for en tusing ;)).



Kurvan fran nar jag joggat kommer fran Nike/iPod, du vet ett sant dar chip som man har i skon och hor en rost som pratar i iPoden (well done, 2 kilometers to go etc). Det ar min man som har en san men eftersom jag sprang med honom sa vet jag ju att jag sprang lika fort! :)



Ha en bra kvall sa hor jag av mig pa mandag kvall!



Lisa

2008-05-17 @ 22:20:20
URL: http://parislisa.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej! Jag bor i Vadstena och shoppar ofta i Lkpg. Men i vilken affär har de monki? Kram

2008-05-17 @ 22:27:50
Postat av: glitzy

madde: affären heter monki. den finns mittemot H&M

2008-05-17 @ 23:37:48
URL: http://glitzy.blogg.se/
Postat av: Camilla

Kan du visa en bild med klänningen från Minimarket på? Jag har funderat på den där fast i svart ett tag men inte riktigt bestämt mig...

2008-05-18 @ 09:24:49
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

MONKI är bäst!!

2008-05-18 @ 11:23:03
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Nelly

va snygg långklänningen var. måste nästan klicka hem den. : )

2008-05-18 @ 11:29:27
Postat av: Elin

Men du, på HM´s webshop finns det svarta, helplatta skor med peeptoe. 98 kr.

2008-05-18 @ 12:32:23
Postat av: glitzy

elin: vart? jag tittade under skor och där finns de inte?

2008-05-18 @ 22:27:41
URL: http://glitzy.blogg.se/
Postat av: Elin

På första sidan under skor. På bilden är dom röda men man kan välja svart också. Det står: "ballerina sko i canvas med öppen tå." Jag tycker dom påminner om dom du köpt.

2008-05-18 @ 22:36:40
Postat av: Beatrice

Allt var supersött men jag gillar särskilt Monkigrejerna!

2008-05-18 @ 22:55:45
URL: http://klacksko.se
Postat av: My

vad kostar den svarta monkiklänningen månne??

2008-05-19 @ 11:47:23
Postat av: glitzy

my: 400 kr

2008-05-19 @ 19:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0