glitzy testar


Idag fick jag ett Plump Lips by Freeze 24.7 för att testa. Det är ett läppglans som återfuktar läpparna samtidigt som den höjer cirkulationen och gör dem fylliga utan att irritera. Produkten tar även bort små rynkor runt munnen.

Lip Plumpers appliceras innanför den naturliga läppkonturen och går att använda så ofta du vill. Kan användas under ett färgat läppglans eller läppstift.

Priset är 295:- för 10 mlFreeze 24.7 finns att köpa hos utvalda salonger och butiker, bland annat NK

Vad tycker jag om produkten?
Jag gillar den, det sticker inte i läpparna utan det är mer en svalkande känsla. Redan efter ett par minuter känner jag att läpparna har svullnat upp. Skillnaden är väl inte så där jättestor, men i alla fall så man kan se den. Läppglnaset känns mjukt och skönt, mer som ett lypsyl vilket är ett stort +.

Jag bara älskar förpackningen. Smink i roliga förpackningar är det bästa jag vet. Mitt läppglans kommer alltid att bo i röret. Lite opraktiskt, men det gör inget.

Min färg heter FrostBitten och är alldeles lagom. Varken för lite eller för mycket

Jag ger det 4:a av 5 möjliga G:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0