träning lördag


Fortfarande ingen styrketräning och jag saknar det inte för tillfället vilket jag trodde jag skulle göra. Egentligen var det ingen bra dag att ge sig ut i spåret på. Kom hem sent inatt efter Kiss-konserten som för övrigt var grym. Mer om den sen. Vaknade tidigt  imorse. Men trots tröttheten och huvudvärken gav jag mig ut med inställningen att jag kör så länge jag orkar. Jag varvade med jogging och gång i fem km. Det var riktigt jobbigt och att det nästan är 30 grader varmt ute underlättar inte.

Nu ska jag vila en stund och så kanske det blir en timme i solen på balkongen lite senare.

gör ni en sån här härligt dag?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag ligger ute i bikini och tentapluggar ;)

2008-05-31 @ 14:37:46
URL: http://supergirlsdontcry.wordpress.com
Postat av: Anonym

hej pullan...

har du gjort ännu större tuttar nu????

ser riktigt stora ut..... haha, annars är det pga av geting midjan, vad vet jag....

nyfiken i en strut

pöss

2008-06-01 @ 23:50:24
Postat av: Anonym

hej pullan...

har du gjort ännu större tuttar nu????

ser riktigt stora ut..... haha, annars är det pga av geting midjan, vad vet jag....

nyfiken i en strut

pöss

2008-06-01 @ 23:50:47
Postat av: glitzy

nej inte större..skuggan gör det..tyckte också de såg stora ut på kortet

2008-06-02 @ 19:40:49
URL: http://glitzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0