göteborg nästa...


...eller det blir ju Sthlm innan, men det blir ju en dagstripp.

Vi ska faktiskt kika på fitnessfestivalen som är den 6-7 dec, men det blir bara söndagen för oss. Men varför inte åka ner på lördagen & mysa på hotell, shoppa, käka gott osv? Men oj vad svårt det var att få tag på hotell. Jag ville bo på mitt favorithotell AVALON, men det var fullt, alla vettiga hotell var fulla. Men så dök First Hotel G upp. Helt ok så det fick det bli.

Kul med lite uppiggande så här i höstrusket.

Den 10:e ska vi på konsert i sthlm, är lite sugen på att boka en natt där också. Vi får se om sambon kan vara ledig en dag från jobbet kanske.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag ska me till FF i gbg fast 5-7 o vi ska bo på riverton hotell:) syns där;)



Älskar din blogg, och din "fitta" kropp!!;)

Kram jenny

2008-11-17 @ 19:57:38
Postat av: Jenny

Jag ska me till FF i gbg fast 5-7 o vi ska bo på riverton hotell:) syns där;)



Älskar din blogg, och din "fitta" kropp!!;)

Kram jenny

2008-11-17 @ 19:58:25
Postat av: Martina

Hej!

Jag ær en tjej som alltid værnar om djurens bæsta! Inte minst nær det gæller att skydda djuren från TIDELAG/DJURSEX, jag skriver alltså till dig angående att jag vill få en lag EMOT djursex sk. tidelag, sjælv brinner jag verkligen før det, och vill førsøka marknadsføra denna lista på bæsta møjliga sætt;



http://www.namninsamling.se/index.php?nid=1256



Det ær en namninsamling før de som ær EMOT djursex, och vill få en lag EMOT det, håller du med om det så får du mer æn gærna lænka denna i ett inlægg (gærna flera gånger om, det ær bara bra) så vi kan få ett slut på detta vidriga beteende! Dina læsare kan gøra stor skillnad och djuren førstjænar faktiskt bættre æn det hær sjukliga uppførandet från oss mænniskor! Listan skickas senare till Eskil Erlandsson på Jordbruksverket, och jag kommer personligen sjælv ligga på før att det ska hænda nått! Tack på førhand, och fortsætt værna om djurens bæsta! Kram!

2008-11-18 @ 01:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0