silky smoooth


Ole Henriksen har länge varit en favorit bland kändisar. Jag har själv använt deras grejor och jag gillar dom. Speciellt ansiktskrämen sheer transformation som man kan ha både till natten & dagen. Både min sambo & min syster har haft den och de älskade den. Huden blir verkligen superlen & ger bra lyster. I sverige kostar den 690 kr, på ebay kostar den 300 + frakt (70 kr)

Ni hittar krämen här & jag har handlat från just den här leverantören många gånger så det är bara att köra på.

Kommentarer
Postat av: Lilian

Hej! En fråga köper du dina hårvårdsproukter på ebay oxå? Iså fall från vilken leverantör.... ? det vimlar ju av fakeprodukter och det vill man inte ha. :) ha en bra dag! din solstudio ser grym ut.. syn dman inte bor i Linköping :(. //L

2008-11-19 @ 10:31:10
URL: http://lilianochlinda.blogspot.com
Postat av: glitzy

lillian: ha gjort det för länge sen. ber en kompis i usa köpa åt mig nu

2008-11-19 @ 23:09:12
URL: http://glitzybloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0