snart så


fasen vad bra det har gått i helgen. vi sket i väven & målade istället. men vet ni vad trött jag är nu? i dag blev 11,5 timmar jobb. i torsdags morse tvekade jag på att vi skulel hinna klart. Men vet ni? Vi klarar det.

i morgon drar jag på asia spa ett dygn. Vila & återfå krafter så jag orkar köra på hela veckan, för på torsdag öppnar vi.

I morgon kommer det en snubbe och fixar golvet så vi kan inte jobba i alla fall.
Måndag: sängarna kommer. sätta dit dörrar & lister
Tisdag: fortsätta sätta dit dörrar & lister, handla inredning & få ihop den
Onsdag: finputsa, städa, se till att alla möbler & tavlorna kommer upp osv
Torsdag klockan 6.00 öppnar vi.

Spännande det ska bli. Mitt show room blir inte klart än på ca 1 vecka efter öppning utan det är själva soloteksdelen som blir klar med nöd och näppe. Tur att man har så många kompisar & plastsvärfar som hjälper till så himla mycket.

Nu ska jag gå & somna i soffan framför en film. Mina ögonlock är väldigt tunga

Kommentarer
Postat av: Karolini

Vad roligt för dig. Skulle vilja ha tillgång till ett sådant solarium med.

2008-11-02 @ 18:13:42
URL: http://karolini.devote.se
Postat av: Johanna

Varför satsar du inte bara på ståsolarium? Det är ju så mkt bättre än ligg-varianten?

2008-11-03 @ 10:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0