frånvarande


nu är det så här va. min blogg kommer bli ännu tråkigare än vad den är nu. vi öppnar på torsdag & vi har så mycket kvar så det inte är sant. i dag har jag jobbat 12 timmar i lokalen och så här kommer det bli nu fram till öppningen. Jag ska i alla fall på spa på söndag - måndag. Men det är ok. för golvet ska fixas och ingen får var i lokalen då. Så jag kan vara borta med gott samvete även om det tar emot lite.

så people please stay. Min bloggy kommer bli sig själv snart. Lovar!

Love you all

Kommentarer
Postat av: Camilla

I am staying :)

2008-10-31 @ 10:45:42
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Theres

Jag förstår att du har fullt upp och det tror jag även att övriga läsare har förståelse för.

Du är en hård tjej! Kämpa på bruden :)

2008-10-31 @ 11:25:58
Postat av: kim von j

ser du min blogg nu?

2008-10-31 @ 12:21:54
URL: http://kimj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0