nära ögat

kommer ni ihåg när man var liten och man blev kissnödig i sömnen? man drömde att man gick på toaletten och kissade i sängen. Med åren lärde man sig att man skulle vakna när man skulle på "toaletten". Det var en röst som kom in i drömmen som sa - du sover, vakna & gå på den riktiga toaletten.

Nu i vuxen ålder kan man drömma den drömmen ibland men man vaknar alltid i god tid innan. Men inatt var det så nära, så farligt nära. Hade jag sovit en halv sekund längre hade jag kissat i sängen. Hoppas det inte händer igen. Man vill lixom inte kissa i sängen vid vuxen ålder.

Kommentarer
Postat av: Annaida

haha jag var med om precis samma sak för nån vecka sen! Fick verkligen rusa upp på toa och där satt jag och skrattade åt mig själv. Vad hade sambon sagt om jag kissat i sängen liksom?

2008-10-04 @ 12:43:46
URL: http://annaida.blogg.se/
Postat av: Camilla

Har hänt mig också :) I periode tycker jag man sover djupare än vanligt och kan det bli så. Likaså kan jag då drömma att jag har ex gjort illa benet och det gör sådär vansinnigt ont och jag vaknar tillslut och inser att jag har kramp i vaden på riktigt och måste ställa mig upp för att räta ut det

2008-10-04 @ 12:46:06
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Susanna

Haha, jag känner igen det där. Särskilt om man varit ute kvällen innan och ligger och drömmer om vatten och apelsinjuice. Jag gillar din ärlighet :)

2008-10-04 @ 12:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0