Tack royalcoach.se

Har jag sagt att jag ska åka en 11 meter hummer den 16:e? Ja just ja, igår var det ju. Grejen är att jag kanske kommer tjata om det här några gånger till innan det är dags och vi ska inte tala om efter. Ni kommer spy på mig, men vad gör det?


Det låter kanske töntigt, men jag har alltid velat åka i en sån och extra kul är att det är med så många roliga tjejer. Fick veta i dag att en skön lirare skulle med. Totalt 11 tjejer som kommer festa & tjattra så det står härliga till. Kl 16 kommer hummern & hämtar upp oss och klockan 18 hoppar vi av vid stureplan.

Den kostar 5000 kr i timmen, perfekt om man ska ha möhippa eller bara vill lyxa till det lite, blir ju mindre än 500 kr/skalle.

Jag vill åter igen tacka Royal Coach för att dom gör det här för oss. TACK TACK TACK!


Kommentarer
Postat av: Johan

Är du snäll så kan jag komma och hämta upp dig på min ihopfällbara cykel? Snygg din nya blogg är:) kram

2008-10-12 @ 19:23:57
URL: http://johansilandsproblem.blogg.se/
Postat av: Emma

VAd spännande :-) Jag ska också på blog awards!

2008-10-12 @ 22:09:38
URL: http://emmmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0